اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

متن آهنگ خدای من خودت دریاب دلای عاشقا را احمد سلو

دل و دل ربای قلـــــــبم♫ تو• بخنــــــــد ♫♫دوای قـــــــــلبم

شــُــده اون♫ چشای زیبات همدم♫ شبای سَـــــردم

شده ناخـــــدای• قلـــــــبم توی♫♫ لحـــــــظه های سردم

من به عـــــــــــشق روی ♫♫ماهت دل و عاشــــــــقانه بستم

ای داد ♫♫نفـــــــس 𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮نفس زدم فریاد

خـــُـــدای من• خــــــــودت 𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮دریاب دلای عاشقا را

ای داد• نفــــــس 𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮نفــــــس زدم فریاد

خدای𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮 من خودت 𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮دریــــــــاب دلای عاشـــــــقا را

دل و دل𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮 ربای قلــــــبم تو• بخند دوای𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮 قلبم

ای شده اون𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮 چشــــــــای •زیبات 𝅘𝅥𝅮𝅘𝅥𝅮همدم شــــــــبای سردم

دردمـــــــــو درمون• دلم🎤 بی ســـــــــر •و سامون🎤 دلـــــــــــم

تقــــــصیر 🎤چشــماته •اگه عاشـــــــــــق• و حیــــرونه 🎤دلم

https://musicdel.ir/single-tracks/212269/#gsc.tab=0

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۲/۰۱/۲۸
  • ۸۳۹۳ نمایش
  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی