اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

آهنگ جدید گرشا رضایی به نام جفت من جور شد

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸ ق.ظ

متن آهنگ جفت من جور شد گرشا رضایی

جفت من جور شد از وقتی‌ که ضربانم با چشات بالا رفت!♫!
زندگی اونقده هم ساده ام نیست همه راهشو بشه تنها رفت!♫!!♫!
جفت من جور شد از وقتی که سر و کله چشات پیدا شد!♫!
دنیا خیلی معمولی بود دنیا با تو واسه من دنیا شد!♫!
اولین دوست دارم هامونو اولین خاطره از بارونو!♫!
حال خوبمون تو تابستونو دونه دونه دونشو یادم هست!♫!
اولین عکس دوتاییمونو اولین حرف طلاییمونو!♫!
حتی کابوس جداییمونو دونه دونه دونشو یادم هست!♫!
اومدی تا بد نیارم حس کنم دنیارو دارم!♫!
من دیگه سفر نمیرم پیش تو دریارو دارم!♫!

 آهنگ جدید گرشا رضایی به نام جفت من جور شد

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی