اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

 

پیش از اینکه کار را آغاز کنیم، اطمینان حاصل نمایید که آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را روی آیفون یا موبایل اندرویدی خود نصب کردهاید. اگرچه میتوان به کمک اپلیکیشنهای شخص ثالثی که فایلهای گیف را به ویدیو تبدیل میکنند راه حلی برای این کمبود یافت، اما یکی از بهترین روشهای ساخت ویدیوهایی شبیه به گیف در اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن Boomerang است که توسط سازندگان اینستاگرام ساخته شده. بهتر است در سایت بنری از صفحه اینستاگرامتان دیده شود به این ترتیب گوگل نیز در افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک خواهد کرد. هر شخص حدود 2 هزار تومان هزینه میکند برای خرید شماره مجازی و ساخت حساب اینستاگرام و ارسال به فروشندگان و از این هزینه ، حدود 8 تا 15 هزار تومان درآمد کسب میکنند. راه میان بر، به صرفه و تاثیرگذار تر، خرید فالوور است. اما یک راه آسان و سریع برای دور زدن این محدودیت، استفاده از قابلیت فیلمبرداری و ثبت اسکرین شات درون موبایل هوشمند خودتان است. به این صورت مشتریان و مخاطبان هیچ نشانه ای برای نامعتبر بودن یا فیک بودن فالوورها پیدا نخواهند کرد و با اطمینان شما را دنبال کرده و محصولات شما را خریداری می کنند. یک پیج موفق در فضای مجازی به ویژگی های متعددی نیاز دارد که از جمله آنها میتوان به تعداد فالوور و لایک های بالا در زیر پست های پیج اشاره کرد. چطور در اینستاگرام یک چت روم بسازیم؟ چطور تصاویر و ویدیوهای اینستاگرامی را پاک کنیم؟ ۳. وقتی بومرنگ خواستار جواز دسترسی به تصاویر موبایل میشود OK را بزنید. ۷. اگر نظرتان راجع به افزودن تصاویر و ویدیوها تغییر کرد یا خواستار تغییر ترتیب انتشار بودید، بار دیگر روی تصویر یا ویدیو بزنید تا از حالت انتخاب شده خارج گردد.

بعد از ثبت و ضبط تصویر یا ویدیو، در گوشه صفحه روی دکمه Close Friends بزنید تا فورا محتوا با آنها به اشتراک گذاشته شود. مخاطبان آنها تگ را مشاهده می کنند و اگر بخواهند روی آن میزنند تا وارد صفحه شما شوند. در دو هفته میشود فالور ها را از 0 به 10K رساند به شرط آنکه روش های اصوای را رعایت کنید ; یک فرمول بسیار ساده برای افزایش فالوور وجود دارد که باعث می شود به سرعت رشد کنید و فروشتان را افزایش دهید و با سرعت خیلی زیاد مخاطبان آنلاین و فالوورهای خود را افزایش دهید و کسب و کارتان را با نرخی فراتر از حد نرمال و حتی بالاتر از حد انتظار خودمان افزایش دهید. در این صورت خیلی زود صفحه شما را ترک می کند و اگر کمی هم عصبی باشد، شما از لیست اکسپلور خود خارج می کند. تولید محتوای خوب و جذاب توی اینستاگرام خیلی مهمه. اگر انتخاب هشتگ اینستاگرام با دقت زیاد انجام شود، هدف گذاری اینستاگرام شما دقیق بوده و می تواند مخاطب هدف را خوب شناسایی کند. اگر نیاز به فالوور زیاد داشتید باید به تولید محتوای خوب و همه پسند بپردازید. ✅ همه چیز بستگی به هدف شما از آموزش اینستاگرام دارد. مهمتر از همه اینکه به صورت کاملا رایگان عرضه شده. اکثر شبکههای امروزی به شما اجازه میدهند به شکلی کاملا آسان قادر به یافتن پستهایی باشید که پیشتر لایک کردهاید. در مسنجر روم اساسا قادر به اشتراکگذاری لینک یک چت ویدیویی با سقف ۵۰ نفر هستید. به دلیل استقبال عالی شما دوستان عزیز از این مقاله, تصمیم گرفتیم در سال 1398 آن را آپدیت کنیم که یک هدیه یا عیدی برای تمامی کاربران عزیز می باشد. چنین مسابقات بزرگی در اینستاگرام به مدت یک سال مورد استقبال مردم قرار گرفته و روال کار این است که گروه مسابقه تعدادی اسپانسر پیدا می کند که می خواهند فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهند تا با پرداخت هزینه ای مسابقه را حمایت مالی کنند.

یکی در زمان کوتاه و البته با هزینه و دیگری در بلند مدت و با تولید محتوا و تعامل به دست خواهد آمد. وقتی از نام کاربری یکی از دوستان با خبر هستید، بهترین نتیجه زمانی به دست میآید که آن نام کاربری را به صورت دقیق وارد کنید. زمانی که اینستاگرام تشخیص میدهد فعالیتهای یک کاربر بیش از حد زیاد است، فعالیتهای او را معلق میکند. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است و علاوه بر بازیگری، در زمینههایی مثل طراحی صحنه و عکاسی هم فعالیت کرده است. اینستاگرام به صورت رسمی هیچ راهی برای اشتراکگذاری تصاویر و ویدیوهایی که در قالب پست منتشر شدهاند فراهم نیاورده است. ۳. روی آیکن گالری در گوشه پایین سمت چپ بزنید تا آخرین تصاویر و ویدیوهایی که روی موبایل خود ثبت و ضبط کردهاید را مشاهده کنید. نکته: Boomerang from Instagram را با ابزار افزایش بهرهوری بومرنگ برای سرویسهای ایمیل مانند جیمیل و آوتلوک و همینطور دیوایسهای موبایل اشتباه نگیرید. ۲. برای اشتراکگذاری بومرنگ در استوری خود گزینه Story و برای اشتراکگذاری آن به عنوان یک پست اینستاگرامی، گزینه Feed را بزنید. پس میتوان اینگونه نتیجه گرفت که، تعداد لایکهای زیاد یک پست در اینستاگرام میتواند از جمله عوامل نشان دهنده جذابیت آن پست باشد و این یعنی صاحب پست توانسته است توجه کاربران بسیاری را به خود جلب نماید.از طرف دیگر لایک، یکی از پارامترهای مهم الگوریتم اینستاگرام میباشد . سپس میتوانید این ویدیوهای کوتاه و جذاب را درون اینستاگرام، فیسبوک یا هر وبسایت و شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید. به یاد بسپارید که هر بار قادر به پست کردن تنها ۱۰ تصویر یا ویدیو به صورت همزمان هستید. با استفاده از تنظیمات مشاهده و اشتراکگذاری (آیکن چرخدنده در گوشه بالا سمت راست هر استوری) قادر به شخصیسازی ویژگیهای مختلف خواهید بود.

پیش از هر چیز، اینستاگرام عمدتا از طریق موبایلهای هوشمند در دسترس قرار میگیرد و کاربران میتوانند در هر زمان و تقریبا از هر مکان، نگاهی سریع به فید خود انداخته و سپس اپلیکیشن را ببندند. در حال حاضر که این مقاله نوشته میشود، Close Friends تنها روی استوریها در دسترس است و با دیگر ویژگیهای اینستاگرام مثل پستها و پیامهای دایرکت سازگاری ندارد. این مبلغ نیز برای افرادی که فالوورهای بالایی دارند بسیار بالاست و درآمد بسیار مناسبی حساب میشود. نشانهگذاری شدهاند) و برخی دیگر حساب کاربران گوناگون (و با تصاویر پروفایل آنها نشانهگذاری شدهاند). ۲. گذشته از قدم قبلی، میتوانید صفحه هوم را به سمت راست کشید یا روی تصویر پروفایل خود در تب پروفایل بزنید تا وارد تب استوریها شوید. در اینستاگرام به نظر میرسد هر بار که دکمه لایک را روی یک تصویر یا ویدیو میفشارید، آن پست برای همیشه گم میشود. هر چه این عدد بیشتر باشد، احساس امنیت بیشتری میکنند و با احتمال بالاتری به فکر خرید کردن از شما میافتند. ایا خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش وجود دارد؟ دریک که در اینستاگرام با نام کاربری @champagnepapi شناخته می شود، چنان شهرت و محبوبیتی دارد که می تواند با فالو و آنفالو کردن شخصی در اینستاگرام به تیتر رسانه ها تبدیل شود. بسیاری از عکس های یکهویی میناژ با شوهرش، کنت پتی به سوژه های کاربران اینستاگرام تبدیل شده است. لازم است یادآور شویم که پیش از این در مجله فرادرس در مورد بهترین ساعت برای تبلیغ در اینستاگرام نیز به صورت مفصل و جامع مطلبی را منتشر کردهایم و این موضوع را کامل بررسی کردهایم.

با این کار ۱۰ تصویر پشت سر هم به ثبت میرسد. انتخاب چندین تصویر یا ویدیو برای اشتراکگذاری همزمان و یکجا آنها در استوری اینستاگرام میتواند در وقت و تلاش شما صرفهجویی کند. با این کار، مخاطبان تشویق میشوند تا پاسخ مدنظر خود را انتخاب کنند. برای این کار کافی است نام کاربری یا نام کوچک یک کاربر را وارد کنید. برای مثال ممکن است یک وب سایت هزینه کمتری برای محصولات خود در نظر بگیرد، اما خدماتی که ارائه میدهد، بسیار ضعیفتر از چیزی باشد که انتظار میرود. برای خرید لایک اینستاگرام باید از وب سایت ها شروع به خرید بکنید اما امروزه وب سایت های زیادی در صفحه سرچ گوگل وجود دارند که کارشان فروش خدمات اینستاگرام می باشد اما از سوی دیگر کلاهبرداری های مجازی نیز بسیار زیاد هستند و ممکن است از افراد هزینه را گرفته و خدمات مد نظر را انجام ندهند پس بهتر است قبل از خرید وب سایت مناسبی را برای خرید برگزینید . یکی از روشهای افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور است. برای اینکار کافی است گزینه More را بزنید تا قادر به ایمیل کردن بومرنگ یا اشتراکگذاری آن در دیگر اپلیکیشنها باشید. به صورت مشابه قادر به پاک کردن تاریخچه جستجوهای خود روی یک مرورگر وب هم هستید.

البته برای راهاندازی مسنجر روم درون اینستاگرام، شما نیازمند یک حساب فیسبوک خواهید بود. بهترین راه برای بهینهسازی حساب شما، ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینستاگرامی و دنبال کردن آن است. تا بتوانید با اطمینان این موضوع را دنبال کنید. اما گاهی ممکن است علاقهای به این نداشته باشید که تمام فالوئرها استوری (شاید خصوصی) شما را تماشا کنند. در واقع تعداد فالوورهای هر پیج نشان از کیفیت محتوی تولیدی آن پیج دارد، هر کاربر قبل از آنکه خود به برسی کیفیت محتوی صفحه اینستاگرام شما بپردازد به تعداد فالوورهای شما نگاه میکند، اگر این میزان بالا باشد حالا نوبت خود مخاطب است که محتویهای شما را مورد برسی قرار دهد و در صورت پسندیده شدن شما را فالو کند. هر روز بیش تر از پانصد میلیون حساب اینستاگرام از استوری استفاده میکنند و ۴۵ % از استوریهای پربازدید توسط بیزنس ها انتشار میابند. شرکتکنندگان در این چت حتی نیازمند حساب کاربری اینستاگرام، فیسبوک مسنجر یا فیسبوک نیستند. اپلیکیشن آموزش اینستاگرام: این پیشنهاد مختص افرادی است که با مفاهیم اولیهی اینستاگرام آشنا هستند، ولی میخواهند اینستاگرام را به صورت حرفهای و مهمتر از همه، رایگان یاد بگیرند! برای این کار کافی است که نام لوکیشن مورد نظر را در نوار جستجو وارد کرده و در اپلیکیشن به سراغ تب Places یا در وبسایت به سراغ لیست کشویی بروید. ۴. به سراغ Posts You've Liked بروید. اگر به سراغ وبسایت اینستاگرام رفتهاید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. در این بخش از آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم که چطور میتوانید پستهای تصویری و ویدیویی را از حساب اینستاگرام خود پاک کنید. یکی از رمزهای مهم برای جذب مخاطب و افزایش سریع فالوور اینستاگرام واقعی این است که ببینید کاربران شما بیشتر در چه زمانهایی میتوانند محتوای شما را مشاهده کنند. ۴. اگر به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید، لیستی شامل دوستان فیسبوکی پیشنهادی خواهید دید که آنها هم میتوانند به چت ویدیویی بپیوندند.

پس از این، ۱۲ میلیون پست اینستاگرامی متعلق به اکانتهایی که در سراسر جهان فعالیت میکنند و هم جامعه فالوئرها بزرگ و هم جامعه فالوئرهای اندک را شامل می شوند مورد بررسی قرار گرفتند. در واقع میتوانید لیستی از افرادی که بیشترین صمیمیت را با آنها دارید فراهم آورده و برخی از محتوای خود را تنها مقابل چشم آنها قرار دهید. انتشار مداومتر پست به این معنا است که محتوای شما بیشتر به چشم کاربران خواهد آمد. این موضوع دیگر این روزها مصداقی ندارد. این روزها فایلهای «گیف» را ظاهرا میتوان در هرجایی یافت. خدامت خرید فالوور ارزان و خرید فالوور واقعی و فالوور ایرانی برای مدیران و کاربران اینستاگرام و صاحبان کسب و کارها این فرصت را فراهم می کند تا از سایر روش های تبلیغات که نیازمند هزینه های سنگین است آسوده خاطر شوند. خرید فالوور فیک رایگان برای افرادی که توان هزینه کردن برای تبلیغات یا خرید فالوور فیک یا واقعی را نداشته و یا اصلا امکان تولید محتوای با کیفیت را ندارند یک گزینه به صرفه و عالی است. اگر صاحب بیزینس هستید و اینستاگرام یکی از ابزار های مهم در کسب و کار شما برای رسیدن به درآمد میباشد روشهای بسیار زیادی برای جذب فالوور ایرانی و واقعی برای پیج های بیزینسی وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که بدون پرداخت هزینه به مشتری های خود، محصول خود را ارائه کنید.

شنبه: ۱۱:۰۰ صبح، ۷:۰۰ عصر، ۸:۰۰ شب یکشنبه: ۷:۰۰ صبح، ۸:۰۰ صبح، ۴:۰۰ عصر دوشنبه: ۶:۰۰ صبح، ۱۰:۰۰ صبح، ۱۰:۰۰ شب سهشنبه: ۲:۰۰ صبح، ۴:۰۰ صبح، ۹:۰۰ صبح چهارشنبه: ۷:۰۰ صبح، ۸:۰۰ صبح، ۱۱: عصر پنجشنبه: ۹:۰۰ صبح، ۱۲:۰۰ ظهر، ۷:۰۰ عصر جمعه: ۱۱:۰۰ صبح، ۷:۰۰ عصر، ۸:۰۰ شب در نظر داشته باشید که بازههای زمانی بالا صرفا به بازه زمانی برتر انتشار پست در هر روز را نمایش میدهند و در واقع از این نگفتهایم که چه روزهایی برای انتشار پست بهتر هستند. این پروسه چه روی مرورگر موبایل باشید و چه مرورگر دسکتاپ، فرآیندی یکسان را طی میکند و آموزش اینستاگرام در هر دو حالت یکسان است. با کلیک روی این لینک میتوانید تصاویر، کامنتها، جزییات پروفایل، تاریخچه جستجوها، مخاطبان، پیامها، لایکها و دیگر جزییات شخصی خود را دریافت کنید. آیا واقعا زمانی مشخص از روز وجود دارد که با انتشار پستها در آن برهه بتوانید به لایکها و کامنتهای بیشتری دست پیدا کنید و پستها نیز بیشتر دیده شوند؟ ضمنا از این نیز خواهیم گفت که چطور میتوانید به جای پاک کردن پستها، آنها را آرشیو کنید. به جای استفاده از روش های قدیمی و زمان بر، وقتش رسیده که از روش های جدید افزایش فالوور استفاده کنید. روش دیگر برای افزایش فالور استفاده از تبلیغات اینستاگرام در صفحات پر بازدیدبا تعداد فالورهای بالاست. حتی تگ کردن کاربران مرتبط با زمینهی کاری خود و تشویق کردن دیگران به تگ کردن اکانت ما نیز میتواند در افزایش فالوور اینستاگرام بسیار کمک کند. انجام این کار باعث می شود تا به بهترین شکل ممکن بتوانید مشکل صفحه خود را برطرف کرده و به رشد صفحه تان کمک فوق العاده ای کنید.

کاخ گلستان:اسرارشگفت انگیز کاخ گلستان که تا حالا نشنیدی#کاخ_گلستان #شمس_العماره#تاریخ_معماری اگر اینطور نبود، انگشت خود را روی این نوار نگه داشته و گزینه Paste را بزنید. ۵. به پایین اسکرول کنید تا به گزینه View Account Data برسید. علاوه بر این بسته به اینکه نام مورد نظرتان چقدر محبوب است، ممکن است به انبوهی نتیجه شامل افرادی با نامهای یکسان برسید. از آنجا که اینستاگرام امروزه یکی از محبوب ترین نرم افزارها و شبکه اجتماعی می باشد می توان گفت برای افزایش فالوور در آن راه ها و روش های متعددی وجود خواهد داشت. با بازیابی پستهای محبوب قبلی خود میتوانید: - اکانتهای جدیدی که پیشتر پستهای آنها را در تب اکسپلور یافتهاید را دنبال کنید. ۶. هنگام جستجو برای تگها درون اپلیکیشن، میتوانید با فشردن دکمه آبیرنگ Follow، این تگ را دنبال کرده و کاری کنید که تمام پستهای حاوی آن تگ در فید شما به نمایش درآیند. دومین راه هم این است که اقدام به خرید فالوور کنید. خرید فالوور ایرانی اینستاگرام کمترین ریزش را در بین گزینههای دیگر دارد. از سویی دیگر محصولاتی برای سایر شبکههای اجتماعی و پیام رسانها هم در دیجی ممبر وجود دارد. شما هم با خرید فالوور ارزان اینستاگرام بدون هیچ ریسکی می توانید از سود بالایی که اینستاگرام به کسب و کارها می رساند شریک شود.

پس برای این که از رقبایتان هم عقب نمانید، لازم است به خرید فالوور اینستاگرام رو بیاورید. این تعامل معنادار زمانی شکل میگیرد که محتوای پیج برای فالوور، مهم و ارزشمند باشد. برای شناسایی بهترین بازههای زمانی ممکن، همواره نیمنگاهی به عوامل زیر که در این آموزش اینستاگرام آوردهایم داشته باشید: قشر مخاطبان هدف خود را بشناسید: بزرگسالان معمولا از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر مشغول به کار هستند و بنابراین به احتمال بیشتری صبحها اینستاگرام خود را چک میکنند. این مورد را قطعاً در فضای اینستاگرام مشاهده کردهاید. تعداد بیشتری از کاربران محتمل به مشاهده تبلیغات شما هستند که این امر میتواند منجر به افزایش فرصتهای تجاری و افزایش درآمد شما شود. به خاطر داشته باشید که کار به شیوه درست و با رعایت نکات مهم میتواند منجر به افزایش فالوور اینستاگرام شود. این موضوع به طور غیرمستقیم میتواند به بهبود وضعیت حساب اینستاگرامتان کمک کرده و منجر به افزایش فالوورهای شما میشود. این ابزار انواع تجزیه و تحلیلها را ارائه میدهد تا کمک به مدیریت بهتر حسابهای اینستاگرام و بهبود استراتژی بازاریابی شما کند. یکی از مهمترین ویژگیهای اینستاگرام که سایر پلتفرمها از آن بهره مند نیستند این است که می توانید به راحتی محتوای تصویری، ویدیویی و بصری را برای تمامی گروه های جامعه قرار دهی. در صورتی که اکانتی محتوای غیر اخلاقی قرار دهد می توانید ان را ریپورت کنید. اگر گزینه Add Post to Your Story را نمیبینید، یا اکانت مورد نظر عمومی نیست یا بازنشر پستهای خود را غیر فعال کرده. اکثر پستهای اینستاگرامی که توسط اکانتهای عمومی منتشر شدهاند را میتوانید درون استوری خود بازنشر کنید تا فالوئرها قادر به مشاهده آنها باشند.

قابلیت Close Friends اساسا لیستی قابل شخصیسازی از افرادی است که میخواهید بیش از هرکس دیگری قادر به اشتراکگذاری استوریها با آنها باشید. به همین دلیل اهمیت دارد که خرید خود را از سایتهای قابل اطمینان انجام داده و سایت مورد نظر، تضمینی در رابطه با حداکثر مقدار ریزش نیز ارائه دهد. خرید فالوور فعال ایرانی تضمینی شما را قادر می سازد تا به نوعی صفحات فعلی خودتان را در اینستاگرام به هر تعدادی که در مالکیت داشته باشید مجهز نمایید. اگرچه امکان مشاهده این وجود ندارد که چه کسی پستهای تصویری و ویدیویی عادی شما را در اینستاگرام تماشا کرده، اما به آسانی قادر به شناسایی افرادی خواهید بود که چه کسی استوریها را دیده است. برای این که حداکثر در معرض دید قرار بگیرید چندین مجموعه هشتگ ایجاد کنید و فقط به یک مجموعه از هشتگ ها بسنده نکنید.حدود سه مجموعه هشتگ 30 تایی ایجاد کنیدومرتب آنها را عوض کنید تا پستهای شما به افراد مختلف در زمینه ی کاری شما برسد.آن هشتگ ها را در یک جا ذخیره کنید تا تمام کاری که باید انجام دهید این باشد که آنها را کپی کنید و در زیر پستهایتان بچسبانید و دیگر نگرانی در مورد نوشتن تک تک آنها نداشته باشید. وقتی متنهای حسابشده و درستی برای پستهایتان انتخاب کنید و بهاندازه کافی برایشان توضیح دهید، مخاطب برای شما کامنت گذاشته و یا پستهایتان را لایک میکند.

برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام به صورت رندوم یا بیشترین تگ و کامنت بعد از اتمام مسابقه اینستاگرامی وارد لینک برنامه قرعه کشی اینستاگرام شوید سپس در برنامه قرعه کشی گزینه Comment را انتخاب کرده و سپس لینک پست مسابقه را وارد کرده و مطابق تصویر زیر روی آیکون جستجو کلیک نمایید. درواقع اساس فعالیت ربات های افزایش فالوور اینستاگرام فالو و آنفالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن، تگ کردن افراد در زیر پست، هشتگ گذاری و … تلاش می کنیم و برای رسیدن به این هدف باید ادبیات خود را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم در آن مخاطبان را برای انجام کاری تحریک کنیم که البته این کار می تونه خریداری محصول و یا خدمت ما و یا به اشتراک گذاری مطالب ما باشد، که برای رسیدن به این هدف باید بتوانیم با استفاده از ادبیات خود مخاطب را به انجام چنین فعالیت هایی تشویق کنیم، مثلا فعل های زمان حال در عمل گرا نوشتن میتواند به ما کمک کند، مثلا همین حالا ثبت نام کتید و… افزایش تعداد فالوورهای پیج در شبکه های اجتماعی میتواند به شما کمک کند تا دسترسی به مخاطبان و تأثیرگذاری بیشتری در دنیای آنلاین داشته باشید. اختلاف کوچک هزارتایی میان فالوورهای این دو خواننده به چشم می خورد که اگر این اختلاف کوچک را فاکتور بگیریم؛ هر دو خواننده در رتبه سوم دوش به دوش هم قرار می گیرند. دایرهای که در گوشه بالا سمت راست هر تصویر بندانگشتی تعبیه شده به رنگ آبی در میآید. 5-قرار دادن تنها تصویر کافی نیست. البته حقیقتا اینطور نیست که پستهای لایک شده گم شوند و در جایی پنهان از اپلیکیشن، قادر به یافتن آنها خواهید بود. در ادامه میگوییم چطور قادر به ساخت ویدیوی بومرنگ و پست کردن آن در اینستاگرام هستید: ۱.

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی