اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

انواع اقامتگاه های ارائه شده در قبرس

پنجشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ


دو نوع مسیر به قبرس وجود دارد، موقت و بلند مدت.

اقامت موقت در قبرس

اگر می خواهید اقامت موقت قبرس را پیدا کنید راه های مختلفی به شرح زیر وجود دارد. تمام روش های زیر به فرم های درخواست و مدارک لازم، هزینه های قابل اجرا و غیره نیاز دارند.

مسکن توسط استارتاپ

برای ماندن از طریق کار موقت

اقامت با ویزای کاری

اسکان توسط مهمانان

زندگی عشایری دیجیتال

زندگی از طریق آموزش

اقامت با استخدام اتباع خارجی

با محقق همراه باشید

از طریق کارآموز به صورت نایب زندگی کنید

اسکان داوطلبانه است

اقامت از طریق وضعیت حفاظت شده موقت

اسکان از طریق پناهندگان

اخذ اقامت از طریق بورسیه

اقامت توسط اعضای خانواده که شهروند قبرس هستند

از طریق انتقال درون شرکتی باشد

ثبت شرکت

اجاره ملک

اقامت طولانی مدت در قبرس

اتباع کشورهای ثالث، یعنی کسانی که به مدت پنج سال قبل از ارائه درخواست مورد نظر در قلمرو قبرس تحت صلاحیت این کشور اقامت قانونی داشته و ادامه داده اند و دارای مجوز اقامت معتبر هستند، می توانند به دنبال این نوع باشند. از کاربرد.

افرادی که نمی توانند به طور دائم در قبرس زندگی کنند:

دانشجویان یا ساکنان این کشور که برای تحصیل به این کشور آمده اند

پناهندگان پذیرفته شده

مردم اجازه دارند تحت حمایت این اصلاحیه زندگی کنند

پناهندگان

افرادی که به دلایل موقت در دولت اقامت دارند یا افرادی که مجوز اقامت آنها به طور رسمی ممنوع شده است.

چگونه یک فریلنسر در قبرس بمانیم

یکی از راه های جذاب برای اخذ اقامت یونان و قبرس، اخذ اقامت از طریق خوداشتغالی است، اگر در کشور دیگری به عنوان کارگر از راه دور کار می کنید و حقوق شما حدود 2500 یورو یا بیشتر است، می توانید از این روش استفاده کنید. . باید در نظر داشت که اگر قصد دارید همسر و فرزندان خود را با خود ببرید، میزان حقوقی که نشان می دهید باید 10 تا 20 درصد بیشتر از 2500 یورو برای هر نفر باشد. از مزایای این روش می توان به موضوعات زیر اشاره کرد:

بدون نیاز به سرمایه گذاری

نیازی به مدرک زبان نیست

تحصیل فرزند شما رایگان است.

نحوه درخواست اقامت دائم قبرس

فرم های مربوطه (MLT1) را می توان از اداره ثبت، آژانس مهاجرت، دفتر منطقه ای خارجی ها یا به صورت آنلاین دریافت کرد.

متقاضی باید پس از تماس با شماره های آگهی از پیش تعیین شده درخواست را به همراه مدارک مورد نیاز به دفاتر نیکوزیا دپارتمان ارسال کند. متقاضیان می توانند در صورت تمایل با وکیل یا کارفرمای خود به دفاتر مراجعه کنند.

درخواست هایی با مدارک ناقص برای بررسی پذیرفته نمی شوند.

هزینه درخواست 30 یورو است که باید به صورت نقدی در باجه پرداخت شود.

اگر شرایط متقاضی در طول فرآیند تغییر کند، شورای مهاجرت باید اطلاع دهد.

دوره بررسی درخواست 6 ماه است. (به متقاضیان توصیه می شود برای اطلاع از نتیجه درخواست خود در مدت زمان ذکر شده در بالا با اداره مهاجرت تماس نگیرند تا از تاخیر در روند پرونده جلوگیری شود)

مجوز مهاجرت به قبرس

هر متقاضی می تواند در یکی از موارد زیر مجوز مهاجرت به قبرس را دریافت کند. پارلمان مهاجرت برای فردی مجوز مهاجرت صادر می کند که پس از اطلاع به وزیر کشور، در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:

دسته اول: افرادی هستند که تصمیم می گیرند به فعالیت هایی مانند دامپروری، کشاورزی، پرورش ماهی و یا خوداشتغالی در این شغل بپردازند. این افراد باید مجوزهای لازم برای انجام این فعالیت ها را داشته باشند و آزادانه در دسترس باشند. سرمایه مورد نیاز تقریباً 430000 یورو (250000 پوند) است. از سوی دیگر، چنین اشتغالی نباید تأثیر منفی بر اقتصاد عمومی قبرس داشته باشد.

قسمت دوم: افرادی هستند که قصد دارند در تولید مواد معدنی در قطر فعالیت کنند، این افراد در کار خود اختیار دارند. سرمایه مورد نیاز برای این کار حدود 350000 یورو (200000 پوند) است. انتظار نمی رود این کار تاثیر منفی بر اقتصاد کلی دولت بگذارد.

دسته سوم: افرادی که می خواهند تجارت کنند یا حرفه خاصی داشته باشند. ایجاد نوعی خوداشتغالی سرمایه مورد نیاز برای این دسته تقریباً 260000 ین (150000 ین) است. چنین اشتغالی نباید تأثیر منفی بر اقتصاد کل جمهوری داشته باشد.

دسته 4: افرادی که می خواهند در یک حرفه یا رشته تحصیلی/علمی خوداشتغال شوند باید مدارک تحصیلی یا حرفه ای مورد نیاز برای کار در قبرس را داشته باشند. همچنین باید حداقل بودجه کافی وجود داشته باشد.

دسته پنجم: افرادی که به آنها پیشنهاد کار دائم در قبرس داده شده است. البته این باعث ایجاد رقابت بین بومیان و مهاجران نمی شود.

دسته ششم: افرادی هستند که بدون اینکه بخواهند کار کنند، درآمد سالانه کافی دارند، ثروت این افراد به اندازه ای است که بتوانند در قبرس زندگی خوبی داشته باشند، بدون اینکه مجبور به کار شوند. شرط درآمد سالانه باید حداقل 9,568.17 یورو (5,600 پوند) برای متقاضی و حداقل 4,613.22 یورو (2,700 پوند) برای اعضای خانواده باشد، اما اداره مهاجرت ممکن است مبالغ اضافی را در صورت اجباری بودن بیشتر متقاضیانی که در این زمینه قرار می گیرند، اعمال کند. دسته بازنشستگان هستند.
 

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی