اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

انواع قفل دیجیتال

جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۰۹:۳۳ ق.ظ


انواع مختلفی از قفل دیجیتال وجود دارد. از تولیدکنندگان مارک دار در صنعت گرفته تا تولیدکنندگان ناشناخته و مدل های مختلف تولید شده توسط این کارخانه ها، انتخاب یک قفل دیجیتال خوب که مستقیماً با امنیت خانه شما مرتبط است می تواند در ابتدا کمی پیچیده و گیج کننده به نظر برسد.

ما می خواهیم انواع قفل های دیجیتال یا هوشمند درب را بررسی کنیم و به شما کمک کنیم تا بهترین قفل را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. قفل های دیجیتال را می توان از دیدگاه های مختلف کنترل کرد. با دیلاک همراه باشید.

1- قفل دیجیتال آنلاین یا آفلاین

2- برندها و سازندگان قفل دیجیتال معتبر

3- نوع کاربرد و محل قفل دیجیتال و هوشمند

4- به امکانات و گزینه های قفل دیجیتال دسترسی داشته باشید

5- دوام و امنیت قفل هوشمند

6- از نظر طرح و رنگ

7- قابلیت نصب قفل دیجیتال بر روی انواع درب با متریال و طرح های متنوع

1- قفل های دیجیتال به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول قفل های دیجیتال آفلاین و دسته دوم قفل های دیجیتال آنلاین هستند. در قفل های آفلاین گزینه ای برای اتصال تجهیزات کنترل از راه دور مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند و ... وجود ندارد اما با قفل های آنلاین امکان کنترل از راه دور، کنترل و باز و بسته شدن و سیستم گزارش دهی مطابق با مارک، مدل و غیره محصولات همه قفل ها دارای نقاط دسترسی کاربر هستند که می توان از آنها برای باز کردن درب، چه کاربر آفلاین یا آنلاین استفاده کرد. نمونه هایی از این دسترسی ها باز کردن قفل دیجیتال با رمز عبور، کارت، اثر انگشت، کلید مکانیکی، تشخیص چهره، تشخیص کف دست و غیره است. اما تفاوت اصلی قفل های آنلاین و آفلاین در این است که قفل های آفلاین عملکرد کنترل از راه دور ندارند، یعنی همان قفل های دیجیتالی سنتی درب هستند. اما قفل‌های آنلاین می‌توانند تمامی ورودی‌ها و خروجی‌ها را ثبت کنند، از راه دور با استفاده از روش‌های مختلف مانند ارسال درخواست یا ایجاد رمز عبور یک‌بار مصرف، درب را به روی مشتری باز کنند و اگر دزد یا خرابکار بخواهد وارد در شود، پیام هشدار ارسال کند. یا قفل

2- تولید کنندگان قفل های دیجیتال مارک دار که دارای محصولات متنوعی برای کاربردهای مختلف می باشند، می توان به قفل های Yale، milre، gatman، Samsung، iseo، kaadas، Phillips، zeus، yucca اشاره کرد. در 4 سال اخیر محصولاتی با برندهای جدید به بازار عرضه شده است که توانسته به خوبی جای خود را از نظر کیفیت، طراحی، ظرفیت و کاربری باز کند. این نام های تجاری معمولا بر اساس پلتفرم های چینی هستند که به عنوان OEM در اختیار واردکنندگان قرار می گیرند. تکنولوژی تمامی این شرکت ها یکسان بوده و مهمترین عامل در انتخاب این قفل ها اعتماد و تجربه وارد کننده و پشتیبانی و خدمات پس از فروش آن ها می باشد. اگر مطمئن هستید که آن را دارید، حتما آن را جزو گزینه های با اولویت بالا در خرید خود قرار دهید. این قفل ها در حال حاضر با برندهای مختلفی به فروش می رسند که برندهای زیر سهم بازار بیشتری نسبت به سایرین دارند: homelocke، Boretti، alock.

اما مهمترین چیز در بین همه اینها طراحی مهندسی قفل ها است، به این معنی که حتی اگر پانل بیرونی به سرقت رفته یا خراب شود، نمی توانند در را باز کنند. البته این موضوع مستقیماً به شرکت مجری قفل هوشمند مربوط می شود، زیرا نصب نادرست و سوراخ های زیاد در درب باعث کاهش مقاومت ضربه ای می شود، در حالی که بسیاری از قفل هایی که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی برای تجربه مشتری استفاده می شود، این کار را انجام می دهند. کیفیت لازم برای نجات مالک نیست.

گزینه دیگر انتخاب درب های چوبی بی کیفیت و ضد سرقت است. اگر پنجاه میلیون تومان روی درب های داخلی و خارجی کم مصرف قفل کنید هیچ امنیتی برای شما ایجاد نمی کند. برای خرید درب و قفل ضد سرقت و صرفه جویی در وقت و هزینه خود می توانید از مشاوران خانه هوشمند آکو استفاده کنید.

6- از نظر طراحی ممکن است قفل های کره ای و اروپایی در وهله اول قرار بگیرند اما این بدان معنا نیست که آنها باید در اولویت خرید ما باشند زیرا خدمات پس از فروش، ادامه واردات این قفل هاست. محصولات و عدم اعطای مجوز نرم افزار به ایران، ممنوعیت بخشی از آپشن های قفل و سابقه تخصصی شرکت های وارداتی ایرانی تاثیر مستقیمی در خرید دارد، زیرا شما مبلغ قفل را به اضافه عوارض گمرکی بالای ایران می پردازید، اما نرم افزار او قادر به ارائه خدمات به شما نیست.

در مورد طراحی نه تنها ظاهر قفل در نظر گرفته شده، بلکه استفاده از دستگاه های مخصوص برای افزایش ایمنی کاربران و یا قرار دادن آپشن ها در مسیر درست است که پس از مدتی استفاده، قطعات لق می شوند. ، قسمت اثر انگشت با گرد و غبار و غیره که 11 سال تجربه کرده ایم همه چیز را با شما در میان می گذاریم.

7- قفل های هوشمند را بیشتر می توان بر روی تمامی درب ها با متریال های مختلف نصب کرد به عنوان مثال قفل ها برای نصب روی شیشه سکوریت، انواع درب های چوبی و فلزی و ... با ضخامت 2 سانتی متر تا 14 سانتی متر مناسب می باشد. با این حال، برخی از درب‌های سفارشی وجود دارند که امکان نصب تعداد محدودی کلید را فراهم می‌کنند، زیرا هیچ استاندارد بین‌المللی یا درب سفارشی وجود ندارد که به اطلاعات کافی برای راهنمایی شما نیاز داشته باشد.
 

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی