اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.


بهترین فیلم های هنری جهان با ترکیب جلوه های بصری زیبا و اجرای هنرمندانه توانسته اند توجه برخی از بینندگان را به خود جلب کنند. اگر به این نوع زیبایی علاقه دارید، برای تماشای بهترین فیلم های اکشن و رزمی با ما همراه باشید.

ژانر فیلم های رزمی گاهی به درستی تعریف نمی شود. فیلم‌های هنرهای رزمی که زیرمجموعه‌ای از فیلم‌های اکشن هستند، شامل نبردهای هنرهای رزمی می‌شوند و معمولاً مونتاژ یا صحنه‌های آموزشی، رقص مبارزه و ارزش سرگرمی بالایی دارند. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم رزمی ۲۰۲۳ چینی از کشورهای مختلف می پردازیم که ارزش دیدن دارند.

بهترین فیلم های هنرهای رزمی جهان

تقریباً همه هنرهای رزمی، از MMA گرفته تا جودو و کاراته، دارای فیلم های ساخته شده توسط کشورهای مختلف هستند. اولین فیلم های هنرهای رزمی در اواخر دهه 1920 در چین ساخته شد و از آن زمان این ژانر محبوبیت پیدا کرد. در دهه‌های 1970 و 1980، هنگ‌کنگ با تهیه‌کنندگانی مانند برادران شاو و کادفری هو در تولید فیلم‌های رزمی پیشگام شد. با این حال، ایالات متحده، اندونزی و تایلند نیز خود را به عنوان فیلمسازان هنرهای رزمی به جهانیان معرفی کرده و شاهکارهایی تولید کرده اند.

John Wick: Chapter 4 (John Wick: Chapter 4)

John Wick: Part 4 یکی از بهترین فیلم های اکشن آمریکایی به کارگردانی چاد استالسکی است. این فیلم اکشن جدید و دیدنی دنباله ای بر فیلم John Wick: Part 3 - The Parable محصول 2019 است و نقدهای مثبت بسیاری از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

قسمت چهارم فیلم اکشن جان ویک به یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 تبدیل شده است و قسمت پنجم نیز برنامه ریزی شده است.

در این فیلم می بینیم که جان ویک راه جدیدی برای شکست دادن دشمنانش پیدا کرده است. اما قبل از اینکه بتواند خود را آزاد کند، باید با دشمن جدیدی روبرو شود که با اتحادهای قدرتمند در سراسر جهان همکاری می کند و دوستان قدیمی را به دشمنان تبدیل کرده است.

اگر می خواهید از تماشای یک فیلم اکشن با صحنه های مبارزه لذت ببرید، توصیه می کنیم تمام قسمت های جان ویک را که جزو بهترین فیلم های مبارزه ای دنیا هستند از دست ندهید.

شهروند خوب

عنوان دیگری که در لیست بهترین فیلم های رزمی جهان گنجانده شده، فیلم شهروند شجاع کره جنوبی است که داستان قهرمان سابق بوکس را روایت می کند. اکنون یک معلم دبیرستان که خشونت غیرقابل تحملی را تجربه کرده است، تصمیم می گیرد با مشت به عدالت کمک کند.

اگر از تماشای هنرهای رزمی در فیلم های آسیایی لذت می برید، شهروند شجاع، یکی از بهترین فیلم های جدید هنرهای رزمی را در لیست تماشای خود قرار دهید.

جامعه مودب

جامعه متمدن یک کمدی اکشن است که داستان مبارزه یک دختر جوان برای نجات خواهرش را به تصویر می‌کشد. او معتقد است که باید از عروسی قریب الوقوع خواهرش جلوگیری کند و به همین دلیل به نام استقلال و خواهری خود دست به یک سرقت بلندپروازانه می زند. در همین حین دوستان رزمنده اش او را برای رسیدن به هدفش همراهی می کنند.

این فیلم رزمی جدید با ترکیبی از اکشن و کمدی توانسته توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کند و به یکی از بهترین فیلم های رزمی تبدیل شود.

همه جا و همه چیز به یکباره

یکی از بهترین فیلم های هنرهای رزمی که در سال 2022 اکران می شود، همه چیز در همه جا به یکباره به کارگردانی دنیل کوان و دنیل شیرنت است. این دو کارگردان از سال 2010 به بررسی مفهوم چندجهانی پرداخته اند و از سال 2016 فرآیند نوشتن فیلمنامه را آغاز کرده اند.

این یک فیلم جدید هنرهای رزمی در مورد یک زن چینی است که باید با کاوش در جهان های دیگر و برقراری ارتباط با خود در دنیاها و زندگی های دیگر هویت و موجودیت خود را کشف و حفظ کند.

همه چیز در یک مکان، از طریق ارائه ایده های فلسفی در قالب جلوه های بصری زیبا و صحنه های مبارزه، به یکی از بهترین فیلم های رزمی جهان تبدیل شده و جوایز بسیاری را از جشنواره های مختلف دریافت کرده است. همچنین منتقدان از اصالت داستان، فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، جلوه های بصری، موسیقی و تدوین این فیلم اکشن تمجید کردند.

فرار از موگادیشو

«فرار از موگادیشو» یک فیلم اکشن کره ای است که یک موقعیت پیچیده و صحنه های اکشن را تبلیغ می کند. این فیلم داستان سفارت های کره جنوبی و کره شمالی و افرادی را روایت می کند که در جریان جنگ سال 1991 در سومالی به دام افتاده اند و باید سعی کنند فرار کنند.

ما اسطوره هستیم

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های رزمی جهان است، دو برادر یتیم به نام های جک و بانی در یک باشگاه رزمی بزرگ می شوند. جک هزینه تحصیل بانی را می پردازد، اما پس از دستگیری و اخراج بانی به دلیل دعوای بی تشریفات، به رابطه با بانی پایان می دهد.

پس از آن، بانی ویدئوهایی از مبارزات خود را به صورت آنلاین منتشر می کند و به سرعت حریفان خود را شکست می دهد و به سرعت به او لقب سلطان مبارزات خیابانی داده می شود. ولی...

تهدید سه گانه

فیلم اکشن هیجان انگیز بهترین فیلم اکشن جهان به کارگردانی جسی وی جانسون است. این فیلم محصول مشترک چین و آمریکا و در ژانر رزمی و اکشن می باشد.

ستارگان اکشنی مانند Aquavis، Tony Jaa و Tiger Chen نیز در همین قسمت بازی کردند. حضور همزمان این سه ستاره نبرد در این فیلم در مقایسه با دیگر فیلم ها از نکات قابل توجه است.

انتقام جو

در این فیلم که یکی از بهترین فیلم های رزمی دنیاست، بازیگر اصلی آن استاد هنرهای رزمی بروس خان است. او پیش از این در چند فیلم هنگ کنگی نقش کوچکی را ایفا کرده بود، اما اکنون در این فیلم نقش اول به حساب می آید و به نوعی استعداد بازیگری اش در این فیلم به نمایش گذاشته شده است. در عین حال در این فیلم دوربین همه چیز را به خوبی ثبت می کند و بین سکانس ها یک وقفه سریع وجود دارد که بیننده را خسته نمی کند.

بویکا: این را نمی توان انکار کرد

یوری بویکا به طور تصادفی باعث مرگ حریف خود در یک مسابقه می شود، برای دلداری همسر حریف که باعث مرگ او شده بود به روسیه سفر می کند، اما متوجه می شود که او توسط شخصی به خاطر پولی که او می خواهد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است و تصمیم می گیرد این کار را انجام دهد. آن زن را آزاد کن سه کبریت در رینگ بساز.

قاتل کونگ فو

در این فیلم یک استاد و معلم نظامی به جرم دفاع از خود روانه زندان می شود. سه سال بعد یک فرد ناشناس یک رزمی کار سرشناس را کشت و داستان فلیم بسیار جالب شد.

استاد بزرگ

استاد بزرگ بدون شک بهترین فیلم هنرهای رزمی در جهان است. این فیلم درباره داستان زندگی ایپ من، استاد بزرگ وینگ چون است.

فیلم استاد بزرگ ماجراهای آیپ من را در مبارزه با دیگر استادان کونگ فو دنبال می کند. تونی لیونگ این مرد افسانه ای را به خوبی بازی می کند. صحنه های درگیری فیلم زیباتر و جذاب تر از نفس گیر بودن است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۳/۰۵/۱۷
  • ۱۸۰۲ نمایش
  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی