اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

نحوه کارکرد فعالسازی سیم کارت را بیاموزید

چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۰۶:۰۱ ب.ظ


حفاظت از خانه و محل کار و همچنین وسایل نقلیه شما یکی از مهم ترین وظایفی است که همه بر عهده آن هستند. راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. در حال حاضر، یکی از بهترین راه‌ها برای محافظت از یک مکان یا دستگاه، استفاده از زنگ هشدار است. ساعت های زنگ دار در مدل های مختلفی عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهند. یکی از محبوب ترین آلارم ها دزدگیر سیم کارت است. این مقاله  شرکت مرکزی آژیر نحوه عملکرد هشدار دهنده سیم کارت را توضیح می دهد.

دزدگیر سیم کارت چیست؟

سیستم های دزدگیر سیمکارتی که به عنوان دزدگیر سیم کارت نیز شناخته می شوند، برای محافظت از اموال شخصی و اموال شخصی استفاده می شوند. این نوع دزدگیرها مانند هر دزدگیر دیگری هستند. اما تفاوت این مدل های سیم کارت در این است که در صورت بروز مشکل می توانند به سرعت با شماره تلفن مالک تماس بگیرند یا به تلفن همراه خود پیامک بفرستند.

نحوه عملکرد هشدار سیم کارت در مدل های امروزی مانند مدل های قدیمی است. دزدگیرهای امروزی دارای نوعی ماژول صوتی هستند که شماره تلفن از پیش تعیین شده را شماره گیری می کند. افراد می توانند آلارم های سیم کارت خود را از راه دور کنترل کنند و از تلفن همراه خود هشدار دریافت کنند.

دزدگیر سیم کارت چگونه کار می کند؟

مانند سایر دزدگیرهای ضد سرقت، مدل سیم کارتی نیز از سنسورهای متفاوتی استفاده می کند و همه را می توان از طریق کنترل پنل با ماژول سیم کارت مدیریت کرد. تعامل بین سنسورها و کنترل پنل در بین مدل های سیم کارت از طریق یکی از سه کانال رادیویی 433MHz/315MHz/868MHz انجام می شود.

سیستم دزدگیر سیم کارت به گونه ای عمل می کند که با تشخیص ورود غیرمجاز یا شناسایی موقعیت مشکوک توسط یکی از دستگاه ها، کد بلافاصله با مالک تماس گرفته و پیامک ارسال می کند.

هدف اصلی دزدگیرهای سیم کارتی اطلاع رسانی موارد مشکوک به کاربر از طریق تماس تلفنی با تلفن همراه کاربر و یا ارسال پیامک است. نحوه کار دزدگیر سیم کارت نسبتا ساده است. به همین دلیل از این دزدگیرها در تمامی منازل روستایی، آپارتمان ها، کیوسک های خرده فروشی، مغازه ها، ادارات و بسیاری مکان های دیگر استفاده می شود.

اگر یکی از سنسورها هنگام فعال بودن زنگ سیم کارت، چیز مشکوکی را تشخیص دهد، در کسری از ثانیه با شماره تلفن های از پیش تعریف شده تماس گرفته و پیام های هشدار ارسال می کند. علاوه بر این، برخی از مدل های دزدگیر سیم کارت صداهای محیط را نیز از طریق میکروفون های داخلی ضبط می کنند.

هشدار سیم کارت خودرو

نحوه کار دزدگیرهای سیم کارت برای خودروها کمی متفاوت است. در دزدگیر سیم کارت وسیله نقلیه می توانید در هر زمان با دقت 100 متر مکان خودرو را کنترل کنید. همچنین با کمک دزدگیر سیم کارت می توانید از اتفاقاتی که در خودروی خود می گذرد مطلع شوید. علاوه بر این، سایر ویژگی های دزدگیر سیم کارت خودرو عبارتند از:

استارت موتور از راه دور

درهای خودرو را از راه دور قفل کنید، چراغ های جلو را روشن و خاموش کنید

اتصال به وسیله نقلیه از طریق آداپتور CAN

کنترل سنسور صوتی داخلی

کنترل سنسور حرکت

زنگ زدن سیم کارت

همانطور که می توانید حدس بزنید، نحوه عملکرد هشدار سیم کارت، سیگنال دهی با سیم کارت است. سنسورهای زنگ سیم کارت می توانند موارد مختلفی مانند باز شدن درب خودرو، استارت موتور، حرکت خودرو و غیره را شناسایی و کنترل کنند. سنسورها و پنل زنگ سیم کارت تلفن همراه شما را از هر اتفاقی که در ماشین شما می افتد مطلع می کند.

علاوه بر این، هشدار GPS را می توان برای هشدار سیم کارت نیز تنظیم کرد. دزدگیر سیم کارتی با این گزینه به گونه ای عمل می کند که می توانید حرکت خودرو را زیر نظر بگیرید و در صورت سرقت خودرو محل آن را مشخص کنید.

خرید هشدار سیم کارت

نحوه کار دزدگیر سیم کارتی خودرو در تمامی مدل ها یکسان است. یکی از عوامل موثر در خرید رینگر سیم کارت قیمت آن است. دزدگیرهای سیم کارتی با رنج قیمتی بسیار متفاوت در بازار موجود هستند. بسته به بودجه خود می توانید یک زنگ سیم کارت مقرون به صرفه یا گران قیمت انتخاب کنید. هرچه ارزش دزدگیر سرقتی که انتخاب می کنید بیشتر باشد، کیفیت بالاتری دارد. همچنین مدل های گران تر دارای ویژگی های بیشتر و گسترده تری هستند و از سنسورهای بیشتری استفاده می کنند.

دزدگیر و کنترلر اس ام اس لگزو مدل SC302 یکی از بهترین دزدگیرها برای مکان ها و دستگاه ها می باشد و قیمت بسیار مناسبی دارد. با استفاده از این دزدگیر همه کاره می توانید وسایل برقی خود را از راه دور کنترل کنید، دمای خانه را تنظیم کنید و از همه مهمتر برای اطمینان از ایمنی خود از این دزدگیر سیم کارتی استفاده کنید.

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی