اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

چرا کولر گازی آب تولید می کند؟

دوشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ


کولر گازی یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در فصل تابستان است، اما یکی از مشکلاتی که در فصل تابستان بیشتر شاهد آن هستید، تولید آب در کولر گازی است که در بیشتر موارد مشکلی وجود ندارد، هنوز هم هستند. آنجا. با ایران کریر تا به ما اجازه بررسی این موضوع را بدهد.

کولر گازی چگونه کار می کند؟

اگر متوجه شدید که بسیاری از کاربران کولر گازی در مورد وجود آب در دستگاه انتقاد می‌کنند و فکر می‌کنند که این مشکل از تقسیم‌بندی‌های آنهاست، باید در نظر داشته باشید که وجود آب در کولر گازی طبیعی است و می‌تواند به موارد مختلفی مرتبط باشد. عوامل.

کمپرسور کولر گازی مبرد را به صورت مکانیکی فشرده کرده و از طریق کانال به واحد داخلی می فرستد. یونیت داخلی از یک رادیاتور تشکیل شده است و در صورت ورود گاز مبرد، لوله ها و رادیاتور یخ می زند. پس از ذوب شدن یخ یونیت داخلی، آب حاصل از طریق کانال ها و کانال های مخصوص از سیستم خارج می شود و برای تخلیه آب باید در خارج از واحد تخلیه شود. بنابراین تا زمانی که مقدار آب حدود یک لیوان باشد جای نگرانی نیست.

آب تولید شده در کولر گازی کجا می رود؟

آب تولید شده در کولر گازی از طریق سیستم زهکشی به بیرون دستگاه هدایت می شود. در یونیت داخلی کولر گازی پس از عبور گاز مبرد از لوله ها و رادیاتورها و آب شدن یخ، آب حاصل از مسیرهای خاصی به بیرون دستگاه هدایت می شود.

آنها معمولا دارای لوله ها و کانال های خروجی هستند که مستقیماً به محیط بیرون یا منبع آب متصل می شوند. این مسیرها برای جلوگیری از ورود آب به دستگاه طراحی شده اند. بنابراین، آب تولید شده از یخ زدایی و سایر فرآیندهای تهویه مطبوع به خارج از واحد داخلی تخلیه می شود.

اگر می خواهید مطمئن شوید که سیستم زهکشی به درستی کار می کند، تجهیزات زهکشی را بررسی کنید و مطمئن شوید که لوله ها و زهکش ها به درستی کار می کنند. به یاد داشته باشید که در صورت مشاهده مشکلاتی مانند زنگ زدگی، خرابی یا خوردگی در لوله های خود، در اسرع وقت با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید.
 برای سرویس کولر گازی با تهران سرویس کاران تماس بگیرید.
علت تشکیل آب در کولر گازی چیست؟

تولید آب در کولر گازی نتیجه طبیعی فرآیندهایی است که در داخل دستگاه انجام می شود. از جمله دلایل اصلی تشکیل آب در کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یخ زدگی لوله ها و رادیاتورها

در داخل کولر گازی مبرد وارد رادیاتورها و لوله های مویین می شود. هنگامی که این گاز تحت فشار است، دما کاهش می یابد و باعث یخ زدن لوله ها و رادیاتورها می شود.

برف در واحد داخلی در حال آب شدن است

با عبور گاز مبرد از لوله ها و رادیاتورها و تبدیل آب به مایع، یخ ذوب شده و به صورت آب وارد زهکش ها و کانال های داخلی می شود.

آب را از دستگاه خارج کنید

سیستم های تهویه مطبوع دارای کانال ها و مسیرهای خاصی در داخل کولر گازی برای تخلیه آب از یخ زدایی یا سایر فرآیندها هستند که آب را به خارج از دستگاه هدایت می کند.

اثرات دمای اتمسفر

دمای محیط نیز می تواند بر تولید آب در کولر تاثیر بگذارد.

معمولا این عوامل باعث تشکیل آب در کولر می شود و این پدیده نشانه کارکرد عادی دستگاه بوده و اصلا هشدار دهنده نیست.

چیزهای نگران کننده در مورد چکیدن آب تهویه مطبوع

قطرات آب در کولر گازی به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. در زیر به برخی از این دلایل اشاره شده است:

انسداد سیستم زهکشی

اگر تخلیه تهویه مطبوع به درستی کار نکند یا مسدود شده باشد، آب می تواند به جای خروج از سیستم به تجهیزات یا محیط بیرون برگشته و باعث نشت آب شود.

تخلیه به موقع آب تشکیل شده

اگر سیستم زهکشی آب ناشی از ذوب یخ را به موقع حذف نکند، آب می تواند به داخل دستگاه برگشته و در نهایت چکه کند.

مشکل کمپرسور

ممکن است مشکلات فنی در عملکرد کمپرسور ایجاد شود.

غلظت بالای گاز مبرد

اگر گاز مبرد در سیستم بیش از حد متراکم باشد، ممکن است گرمای زیادی را جذب نکند و منجر به یخ زدن و تولید بیش از حد آب شود.

خطای سیستم

تهویه مطبوع نامناسب یا نادرست می تواند باعث مشکلات نشت آب شود.

در هر صورت برای این منظور توصیه می شود متخصص سیستم های گرمایشی و سرمایشی ایرادات را به طور دقیق بررسی و اصلاح کند و می توانید از کارشناسان مجرب ایران کریر در کشور کمک بگیرید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۰۳/۰۵/۰۱
  • ۸۹۱۸ نمایش
  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی