اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

کش مینی لوپ چیست ؟ - انواع کش های مینی لوپ

يكشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۰۱ ق.ظ

 

کش مینی لوپ چیست ؟

کش مینی لوپ ورزشی یک باند ورزشی برای تمرینات کششی و انقباضی است. از این وسیله برای تقویت و کشش عضلات استفاده می شود. کش مینی لوپ (به انگلیسی: Mini loop band) از لاتکس ساخته شده و دارای 8 سطح مقاومت مختلف است. مقاومت های مختلف کش مینی لوپ توسط رنگ آن نمایش داده می شود ، رنگ های زرد ، صورتی ، سبز ، قرمز ، بنفش ، آبی ، طوسی و مشکی رنگ های مختلف مینی لوپ هستند.

اگرچه کش های ورزشی دارای تمرینات اختصاصی می باشند ، اما استفاده از آن ها برای افزایش شدت تمرین از جمله مواردی است که کاربرد زیادی دارد. از کش های ورزشی می توان در خانه و یا باشگاه استفاده کرد.

روش تمرین

از کش مینی لوپ برای تقویت عضلات درگیر در حرکات پل و اسکات ، عضلات باسن ، ران و بازوها می توان استفاده کرد. اما استفاده از کش در تمرین هیچ محدودیتی نداشته و به خلاقیت شما بستگی دارد. تمرینات ورزشی متنوعی در شبکه های اجتماعی برای کش های ورزشی آموزش داده شده است. روش تمرین با مینی لوپ را می توانید در ویدئوهای زیر مشاهده کنید :

               

در یوگا و ایروبیک و ورزش بانوان به طور گسترده از این کش استفاده می شود. اما در دیگر رشته های ورزشی نیز برای تقویت عضلات مورد استفاده قرار می گیرد. در فیزیوتراپی و درمان زانو ها نیز از کش مینی لوپ استفاده می شود. می توانید انواع کش های ورزشی را در این لینک مشاهده کنید. نکته مهم دیگر در تمرین با کش مینی لوپ وزن معادل آن است. در زیر وزن معادل هر مینی لوپ نوشته شده است.

انواع کش های مینی لوپ  : 

کش های مینی لوپ از جنس لاتکس دارای هشت مقاومت می باشد که مقاومت و کشسانی آنها در هر رنگ متفاوت می باشد که عبارتند از :

 زرد مقاومت خیلی ضعیف

صورتی مقاومت نسبتا ضعیف

سبز مقاومت ضعیف

قرمز مقاومت متوسط رو به ضعیف

بنفش مقاومت متوسط

 آبی مقاومت نسبتا قوی

طوسی مقاومت قوی

مشکی مقاومت خیلی قوی

کش مینی لوپ برند تراباند 25 سانت طول و 5 سانت عرض دارد . اگر  مینی لوپ لاتکس در برابر بخار یا حرارت قرار بگیرد از کیفیت آن کاسته می شود.

کش های مینی لوپ پارچه ای از پارچه مقاوم تهیه شده که قابل شستشو می باشد .کش های مینی لوپ پارچه ای برند روگ دارای پنج مقاومت می باشند که عبارتند از :

صورتی مقاومت ضعیف

 آبی مقاومت نسبتا ضعیف

بنفش مقاومت متوسط

طوسی مقاومت قوی

مشکی مقاومت خیلی قوی

 

شروع تمرین با کش مینی لوپ به سبک ویلیامز

ویلیام هر بار که به مسافرت می‌رود یک باند کشی هم داخل چمدانش می‌گذارد. او می‌گوید: با باندهای کشی می‌توانید تمام عضلات بدنتان را درگیر کنید. حتی می‌توانید روش‌های مختلف ورزش کردن مانند حفظ تعادل، هوازی، قدرتی و هسته بدن را با این وسیله ورزشی انجام دهید. این کش‌ها بسیار سبک است و جایی هم نمی‌گیرد. به همین دلیل برای استفاده در مسافرت هم عالی به نظر می‌آید.

برای انجام هر کدام از این ورزش‌ها از مینی باندی استفاده کنید که مناسب سطح تناسب اندامتان باشد:

مینی لوپ سبز و آبی سبک است.

مینی لوپ زرد و قرمز متوسط است.

مینی لوپ مشکی سنگین است.

آموزش تمرینات کش مینی لوپ در خانه

قبل از شروع تمرین این نکات را بخوانید

هر کدام از حرکات را به مدت ۳۰ ثانیه اجرا کنید. اگر تمرین برای دو سمت باید اجرا می‌شد، برای هر سمت ۳۰ ثانیه حرکت را اجرا کنید

 

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی