اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی

جمعه, ۱۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۳ ق.ظ


اگر علاقه مند به اطلاع از هزینه های خرید و فروش املاک در قبرس شمالی هستید، خوب است ابتدا انواع املاک و هر آنچه که باید بدانید را در این صفحه بررسی کنید و سپس قیمت این نوع ملک را بررسی کنید. املاک - هر املاک و مستغلات در قبرس با تغییرات بازار جدید سازگار است.

انواع املاک مسکونی با در نظر گرفتن زمان تحویل ملک

ویژگی فروش آماده شده

ویژگی هایی که آماده استفاده هستند. و متعلق به سازنده یا شرکت است. اگر ملکی آماده از یک شرکت ساختمانی خریداری کنید، معمولاً زمان پرداخت اقساط بدون بهره وجود دارد. اما املاک خریداری شده توسط یک شخص فقط به صورت نقد قابل معامله است.

ملک قبل از خرید

ملکی که ساخت و ساز آن توسط یک شرکت ساختمانی تصمیم گیری می شود که در طول برنامه ریزی خود، تاریخ اتمام مطمئن و شفاف را ارائه می دهد. در صورت عدم تحویل به موقع دستگاه، شرکت جریمه پرداخت می کند. (هیچ تحویل به موقع در قبرس شمالی ثبت نشد. فقط این پروژه ها با تاخیر چند ماهه تکمیل شدند که زمان ساخت آن مصادف با ویروس کرونا بود و شرکت ساختمانی به مالکان غرامت پرداخت کرد).

مزایای پیش فروش عبارتند از: خرید با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی، امکان انتخاب مصالح ساختمانی و همچنین تغییرات جزئی در طرح و همچنین امکان فروش و فروش مجدد. ملک قبل از آماده شدن

در ساخت پروژه، نقشه های ارائه شده توسط سازنده در قالب نمونه های ساختمانی سه بعدی به شدت رعایت می شود. در بسیاری از موارد، خواص ایجاد شده از تصاویر سه بعدی بسیار زیباتر هستند. پس لطفا به تصاویر ارائه شده اعتماد کنید.

انواع املاک مسکونی از نظر ساخت و نوع

آپارتمان مستقل

این نوع ملک معمولاً قیمت کمتری نسبت به سایر انواع ملک دارد. آنها امکانات راحت، معمولاً پارکینگ سرپوشیده ندارند. محدود به پنل خورشیدی و سیستم اینترکام. آپارتمان هایی با استخر نیز وجود دارد. محل آنها معمولا در مرکز شهر است و برای دانش آموزانی که ماشین شخصی ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

بازاری مسکونی با چندین برج با امکانات هتل

این شهرک ها از نظر قیمت و تجهیزات و همچنین شرایط پرداخت برای بسیاری از خریداران جذاب است. ساختمان های بزرگی مانند پروژه آبی سزار، پروژه بزرگ یاقوت کبود و پروژه ونیز نیز نمونه های کوچکی از این سازه های بزرگ هستند. شرایط اقساط 84 ماهه بدون بهره در بسیاری از طرح ها موجود است که گزینه مناسب و مقرون به صرفه ای برای خریداران محسوب می شود.

امکانات این پروژه ها شامل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره می باشد. از جمله زمین های ورزشی (گلف، تنیس و ...)، سالن های ورزشی مجهز، استخرهای مختلف روباز و سرپوشیده، پارک آبی، زمین بازی کودکان، مهدکودک، سوپرمارکت، داروخانه، خودپرداز بانک، حمام ترکی، سونا، جکوزی و همه چیز. در غیر این صورت برای یک زندگی آرام و شاد به آن نیاز دارید.

شهرک مسکونی دو طبقه

در بسیاری از مناطق قبرس شمالی یورومای، برای حفظ بافت جزیره، ساخت بیش از دو طبقه مجاز نیست. از جمله مناطقی مانند Snetpe و اطراف آن و Yeni Boaz و Otoken و اطراف آن. ساخت و ساز تنها در 35 درصد از زمین های این مناطق مجاز است و سازندگان مجبور به ساخت پارک، استخر، باربیکیو، جاده های بهداشتی، کافه و سایر امکانات رفاهی در منطقه باقی مانده هستند. این مورد توجه خریداران است که از آنجایی که املاک و مستغلات در قبرس شمالی نجیب هستند، سهم صاحبان زمین در این پروژه ها بسیار بالا است.

در قدرالسهم تعداد واحدهای مسکونی بر مساحت کل پروژه تقسیم می‌شود و در نتیجه مالکان این مجتمع‌ها نسبت به پروژه‌های برج سهم بسیار بیشتری از زمین دارند.

این شهرها معمولاً زیرساخت کاملی دارند و معمولاً بسیار نزدیک به ساحل قرار دارند (زیرا ساخت حداکثر دو طبقه در مناطق نزدیک به ساحل مجاز است). امکانات رفاهی از سوپرمارکت تا ایستگاه شارژ خودروهای برقی.

ویلا

طبیعت بکر آن؛ به دلیل امنیت بسیار بالا و نرخ مالیات پایین. قبرس شمالی مورد توجه بسیاری از افرادی است که به دنبال یک زندگی مجلل و آرام هستند. خانه های ساخته شده در اسنتپا بسیار مجلل و مدرن هستند و بیشتر مشتریان آنها انگلیسی و آمریکایی هستند. ما طیف وسیعی از ویلاها را در تمام شهرها و مناطق قبرس شمالی برای شما داریم. اکثر آنها با ما فروش انحصاری دارند. از ویلاهای تجاری گرفته تا ویلاهای فوق لوکس، فایل های Euromay با توجه به سلیقه و شرایط شما موجود است.

چند سوال انتخاب مردم: خرید ملک آماده بهتر است یا پیش ملکی؟

اگر نگران تحویل یا فروش دیرهنگام ملک پیش خرید شده به چند نفری هستید که با چنین مشکلاتی مواجه هستند، باید بدانید که در قبرس شمالی مشکلی وجود دارد. قبرس شمالی از سرمایه گذاران و خریداران املاک حمایت می کند. همچنین پس از پرداخت 35 درصد ارزش ملک، به غیر از امتیازات صحنه و اوراق احضار، به شما و هرکس دیگری که مالک یا حق خرید یا فروش ملک شما را دارد، سند مالکیت می دهند. در دفتر تاپو قبرس شمالی. .

علاوه بر این، دولت مبلغی معادل ارزش کل پروژه در بانک را از توسعه‌گران مسدود می‌کند تا در صورت تاخیر در اجرای پروژه به دلایلی، سرمایه‌گذاران را از مبلغ مسدود شده جبران کند.

اگر قصد خرید ملک با قصد سرمایه گذاری یا خرید خانه یا هر دو را دارید، بهتر است وقت خود را تلف نکنید. فرصت ها همیشه در دسترس نیستند و قوانین ملک و مهاجرت در قبرس شمالی به طور فزاینده ای سخت گیرانه می شوند. با این مزیت بزرگ که قوانین جدید شامل حال زمان گذشته نخواهد شد.

ما همچنین دارایی‌های باکیفیت از قبل در آرشیو خود هستیم. ما اطلاعات کاملی در مورد هر جنبه ای از این ملک داریم. قیمت آنها متوسط ​​است. اما ما کیفیت را به شما تضمین می کنیم. با این حال، نکات اول، دوم و سوم ما خرید از تولید کننده است. از آنجایی که در هنگام خرید از تولید کننده فقط پشتیبانی فنی و اقساط بدون بهره دریافت می کنید، تخفیف های زیادی نیز در قیمت موسسه املاک به شما تعلق می گیرد. این به دلیل روابط کاری گسترده ما با شرکت های ساختمانی است.

مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس جزیره ای است که با کشورهایی مانند یونان، اسرائیل، ترکیه و مصر مرز آبی مشترک دارد، این موقعیت باعث رونق بنادر تجاری قبرس شده است. قبرس شمالی کشوری مستقل از قبرس جنوبی است که در استفاده از برخی فناوری های مدرن بسیار جلوتر از قبرس جنوبی و سایر کشورهای اروپایی است. به عنوان مثال، در صنایع دوستدار محیط زیست: تولید خودروهای الکتریکی مشابه تسلا (Gunsel) و همچنین ساخت خانه با چاپگرهای سه بعدی. یا در زمینه پزشکی: فناوری مدرن IVF گردشگران پزشکی را از سراسر جهان به قبرس شمالی جذب می کند.

مهم ترین نکته ای که در سال های اخیر توجه و توجه قدرت های جهانی و سرمایه گذاران خارجی را به جزیره قبرس جلب کرده است، کشف میادین گازی فراوان در جنوب شرقی جزیره قبرس است. استخراج منابع به زودی با رضایت هر دو کشور و منافع مشترک قبرس شمالی و قبرس جنوبی انجام خواهد شد.

میانگین دما در تابستان 30 درجه و در زمستان 18 درجه است. خورشید همیشه در جزیره قبرس وجود دارد و به دلیل هوای پاک و عدم استفاده از مواد تخریب کننده لایه اوزون. در مقایسه با کشورهای دیگر مانند استرالیا، اشعه خورشید اثرات مخرب کمتری دارد. قبرس هیچ کارخانه و صنعت آلاینده ای ندارد و در راستای سیاست زیست محیطی، خودروهای بالای 5 سال اجازه ورود به جزیره را ندارند.

جاذبه های طبیعی قبرس

تمیزترین دریاها و سواحل: طبق گزارش کمیسیون اروپا و آژانس محیط زیست اروپا (EEA)، قبرس با 99.1 درصد بالاترین کیفیت دریا و سواحل را در اتحادیه اروپا دارد.

موجودات نامنظم: دلفین ها، لاک پشت ها و فلامینگوهای مهاجر یا آفتاب پرست و بز کوهی از جمله جانوران و گونه های محلی منطقه هستند. انواع غیرمعمول قارچ و سبزیجات خوراکی و گل های تزئینی نیز بخشی از طبیعت بکر این جزیره زیباست.

جاذبه های تاریخی و فرهنگی

بر اساس اساطیر یونان باستان، جزیره قبرس زادگاه آفرودیت، الهه عشق بوده است. معابد یونانی (مانند بلاپاییس و گیرنه) و شهرهای رومی (مانند سالامیس و فاماگوستا) بسیار زیبا هستند. کاخ وونی در لفکا نیز کاخی است که برای جزیره تحت حکومت ایران ساخته شده است. علاوه بر این، ساختمان های صلیبی زیادی در این شهر وجود دارد، مانند کلیسای قلعه سنت. هیلاریون و بوفونتو در گیرنه.

علاوه بر آثار تاریخی، می توان از فرهنگ غنی مردم قبرس، آمیخته ای از فرهنگ یونانی، ترکی و انگلیسی صحبت کرد که گردشگران و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به این کشور زیبا می کشاند.

رژیم غذایی مدیترانه ای مغذی و سالم قبرس که با غذاهای محلی و بدون مواد افزودنی تهیه می شود، یکی از دلایل سلامت کلی و طول عمر مردم قبرس است.

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری املاک در قبرس شمالی امنیت است.

مجله اکسپرس انگلستان

از نظر عوامل، این کشور پنجمین کشور امن در جهان است: واکنش دولت به بلایای طبیعی، سیستم بهداشتی، میزان جرم و جنایت و تهدید تروریستی.

اداره رفتار مالی بریتانیا

اولین کشور امن جهان در میان کشورهایی با جمعیت کمتر از 5 میلیون نفر، بر اساس عوامل زیر است: انتشار دی اکسید کربن، امید به زندگی، نیروی پلیس ملی، مرگ و میر جاده ای، و سرقت و حمله.

فوربس آمریکا

امن ترین و سودآورترین منطقه ساحلی جهان برای سرمایه گذاری بر اساس عوامل زیر است: زیرساخت های توسعه یافته گردشگری شامل بهترین امکانات پزشکی، باشگاه ها، امکانات ورزشی با کیفیت، کازینو و هتل های مجلل مقرون به صرفه.

طبق آمار انجمن املاک و مستغلات قبرس شمالی، رشد قیمت سالانه املاک پیش خرید پس از همه گیری کرونا بیش از 50 درصد در سال است و رشد قیمت سالانه املاک تمام شده بیش از 15 درصد در سال است. قیمت اجاره املاک در قبرس شمالی بین 7 تا 8 درصد قیمت ملک در سال است. خرید، فروش و اجاره املاک و مستغلات به پوند انگلیس انجام می شود و در اسناد مربوطه به پوند انگلیس ثبت می شود.

خرید ملک با پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش کل ملک و همچنین خرید اقساطی به صورت نقدی امکان پذیر است. یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی این است که پس از پرداخت حداقل 35 درصد از ارزش ملک، می توانید برای خود و خانواده خود درخواست اقامت دهید. و مانده ملک را به صورت اقساط بلند مدت بدون بهره به شرکت ساختمانی بپردازید.

طبق قانون قبرس شمالی، پس از اولین پرداخت، مالک مستقیم ملک خواهید شد. و سند و شناسنامه ملکی به نام شما صادر می شود. قرارداد شما با فروشنده در سازمان ثبت نوشته می شود. این قانون برای اطمینان از اینکه فروشنده خانه را به افراد زیادی نمی فروشد، ایجاد شد. قوانین قبرس شمالی همیشه برای سرمایه گذاران و مهاجران مطلوب است.

یکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی اخذ گواهی قطعی یک طرفه مالکیت و مالکیت مادام العمر به نام خریدار خارجی می باشد. طبق قوانین دولت قبرس، سند مالکیت برای سرمایه گذاران خارجی و شهروندان قبرسی یکسان است. و حتی بعد از فوت خریدار در صورت وجود وصیت بر اساس وصیت بین ورثه تقسیم می شود. در صورت عدم وجود وصیت، دولت دارایی ها را به طور مساوی بین وراث تقسیم می کند.

دولت قبرس بر خلاف کشورهایی مانند گرجستان، ترکیه و... خریداران خارجی هیچ گونه سهام مالکیتی ندارند.

فرآیند خرید ملک و اخذ اقامت سریع و آسان از دیگر مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی است. پس از پرداخت 35 درصد از مبلغ کل، ملک مورد نظر به نام مشتری ثبت می شود. سپس می توان مراحل اخذ اقامت را تکمیل کرد که بین سه هفته تا دو ماه زمان می برد. علاوه بر این، روند تنظیم قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی بسیار ساده است.

خارجی ها به راحتی می توانند مالکیت قطعی و 100 درصدی ملک خریداری شده را داشته باشند. همچنین لازم به ذکر است که سند ملکی وراث مانند این در کشورهایی مانند دبی، یونان، ارمنستان و کشورهای اروپایی دیده نمی شود. به خریدار داده می شود. پلیس مهاجرت قبرس شمالی روند اقامت شما و خانواده تان را بر اساس اموال ثبت شده به نام شما ادامه خواهد داد. لذا از نظر حقوقی این کار با دقت و با نظارت کامل قانون انجام می شود که بستر مناسبی را برای تشویق و بهره مندی سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف اروپا، روسیه و ایران فراهم کرده است.

هزینه های اضافی برای خرید املاک و مستغلات در قبرس شمالی

به یاد داشته باشید که  برای خرید ملک در قبرس شمالی یورمای هزینه انتقال برای اتباع خارجی 12 درصد ارزش ملک است و برای ملک دوم و جدید یکسان است. لازم به ذکر است که 6% از این مبلغ را هنگام عقد قرارداد و 6% مابقی را با دریافت مدارک باید پرداخت نمایید. علاوه بر این، برای املاک جدید، 5 درصد ارزش ملک به عنوان مالیات (فقط یک بار) و نیم درصد حق تمبر قابل پرداخت است.

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی