اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است



اتوریتی بر طبق فاکتورهای مختلف این شرکت ارزش گذاری می شود و بین دو عدد صفر تا ۱۰۰ متغیر است که هرچه عدد به صد نزدیکتر باشد، اعتبار سایت نیز بالاتر است. پس اگر می خواهید نزد گوگل محبوب تر باشید باید اتوریتی دامنه خود را نیز بالا ببرید.

روش گوگل و سایر موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت این است: گوگل دارای سیستم های کامپیوتری اتوماتیک است که در تمام ساعت شبانه روز کار می کند و به طور تصادفی از وب سایت ها در سراسر اینترنت بازدید کرده، عکس های هر صفحه را برداشته و آنها را در یک پایگاه داده عظیم قرار می دهد.

صاحب کسب و کار با کلمات کلیدی مشخص، کمپین تبلیغاتی را در گوگل ایجاد می کند و با پرداخت هزینه، در هنگام سرچ آن کلمه کلیدی، در صفحه اول نشان داده می شود.

مهمترین مزیت لینک های داخلی، باعث راحت تر شدن پیمایش کاربران در سایت می شود که این میتواند تاثیر مهمی در قرارگیری سایت شما در صفحه اول گوگل باشد. لینک های خارجی

به طور مثال می توانید با کلمه کلیدی ” تور استانبول بهار۹۸ ” خیلی سریع تر به صفحه یک گوگل راه پیدا کنید. البته به یاد داشته باشید از کلمات خیلی طولانی و بی معنی استفاده نکنید و حتما قبل از صرف وقت و هزینه با کارشناسان سئو مشورت کنید.

کلمه کلیدی طولانی مثل “دانلود آهنگ جدید و شاد ۹۸” خیلی راحت تر به صفحه یک گوگل راه پیدا می کند اما قطعا تعداد جستجوی کمتری نیز دارد.

پس سعی کنید در تولید محتوا این نکته را رعایت کنید و محتواهایی با تعداد کلمات بالا تولید کنید. این امر انقدر مهم است که از نظر گوگل محتواهایی با تعداد کمتر از ۳۰۰ کلمه را بی ارزش تلقی می کند و چه بسا این مقالات بسیار کوتاه باعث از بین رفتن دیگر زحمات شما شود.

گوگل از این داده های جمع آوری شده برای تعیین اینکه صفحات وب برای نشان دادن چه کلمه کلیدی خاص نمایش داده شود، استفاده می کند.

در این مواقع سعی کنید کلمه کلیدی طولانی تری را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

اما جذب کاربران به طور آهسته صورت می گیرد و هر چقدر وقت و هزینه بیشتری صرف کنید، کاربران جدیدتر و بیشتری به سمت سایت شما خواهند آمد.

قسمت اصلی وسط شامل لیستی از “ارگانیگ” (بدون پرداخت) صفحات وب است که مربوط به کلمه کلیدی مورد استفاده برای انجام جستجو هستند.

من حدود دو ساله هر کاری میکنم سرعت لپتاپم کنده ویندوز ۱۰ ، core i7 ، رم ۸ ، ۴ گیگ گرافیک

امروزه حضور در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی اسم برند، همچون اسم برند اول باش، اهمیت فراوانی دارد و هر سایت در قدم اول سئو باید به دنبال حضور سایت خود در رتبه‌ی اول گوگل با جستجوی اسم سایت خود باشد. اما چگونه؟


پس از درک صحیح از این موضوع فقط کافی است به نیاز های آن ها خیلی سریع پاسخ دهید و آنها را سردرگم نکنید.

هدف از تولید محتوا ایجاد و انتقال ارزش به کاربره نه فقط پر کردن سایت.

آراد برندینگ به شما کمک می کند درآمدهایتان را چندین برابر افزایش دهید.

بالا بردن اتوریتی از لینک سازی طبیعی و فعالیت در شبکه های اجتماعی انجام می گیرد. همچنین عمر دامنه نیز در اتوریتی مهم است و ما همیشه به مشتریان و کاربرانمان پیشنهاد می کنیم دامنه های خود را در بازه های ۲ یا ۵ ساله ثبت کنند.

صالح عزتی می‌گه: ۱۳۹۲/۰۷/۰۹ در ۱۰:۵۸ ب٫ظ ممنون ، نظر لطف شماست.

ادمین نت یکی از تخصصی ترین گروه های کسب و کار آنلاین در ایران است که خدمات طراحی وب سایت، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی را همگام با تکنولوژی روز دنیا ارائه می نماید. این گروه با سابقه ای طولانی و تمرکز بر ارتقاء مداوم جایگاه فنی خود به یکی از گروه های برجسته طراحی وب سایت ایران تبدیل گشته است.

مهمترین عوامل تاثیرگذار برای بدست آوردن رتبه اول گوگل عبارتند از:

این مورد رو هم فراموش نکنید که حدود ۷۰ درصد از کاربران کلمات کلیدی طولانی را جستجو می کنند و می توانید کاربران هدف زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید.

داشتن نقشه سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا بهتر درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. مطالب مرتبط

نگاهی به تاریخچه روزنامه دنیای اقتصاد/پرمخاطب‌ترین روزنامه اقتصادی کشور

امکان انتخاب کلمه کلیدی دلخواه و نمایش توسط آن کلمه در صفحه یک گوگل.

شما باید در طراحی سایت خود ایده ها ی خارق العاده ای را ارائه دهید تا کاربران بخواهند بروی طراحی سایت شما کلیک کنند .بدون محتوا شما تنها یک طراحی سایت خیلی زیبا خواهید داشت که هیچ کارایی برای شما ندارد .

با توجه به قیمت بسیار بالای دلار، این نوع تبلیغ برای بعضی از کسب و کارها اصلا بصرفه نیست و باید محاسبه شود.

عکس و فیلم / آتش سوزی چندین منزل مسکونی در لاهیجان دقایقی پیش چندین منزل مسکونی در محله یوسف آباد شهرستان لاهیجان دچار حریق شد. به گزارش خبر اینترفر ؛ ...

  • سپیده