اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

بیوگرافی روشنگ گرامی بازیگر و همسرش را به همراه سوایق هنری و تصاویر شخصی + اینستاگرام باهم در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینیدبا ما همراه باشید.

نام و نام خانوادگی: روشنک گرامی
تاریخ تولد: 18 آبان 1362
محل تولد: تهران
حرفه: بازیگر
تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر
شروع فعالیت: 1389
همسر: ندارد
شهرت: بازیگر نقش ترنج در گمشدگان
بیوگرافی روشنگ گرامی بازیگر
روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره می باشد، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد.

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و همسرش

روشنگ گرامی چگونه بازیگر شد؟
فعالیت حرفه اش با تئاتر های دانشجویی از دانشگاه شروع شد. اولین بار در سال 1389 وقتی 27 ساله بود با سریال فاصله ها وارد قاب تلویزیون شد و دو سال بعد در سال 91 با فیلم قاعده تصادف بازی در سینما را تجربه کرد.قاعده تصادف در جشنواره فجر دو سیمرغ گرفت.

با تئاترهای دانشجویی اولین تجربه بازیگری را بدست آورد تا اینکه سال 1389 در 27 سالگی با سریال «فاصله ها» وارد قاب تلویزیون شد

در این سریال نقش زهره را در کنار چهره هایی جون الناز حبیبی ، نیما شاهرخ شاهی و دانیال حکیمی ایفا کرد

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و همسرش

شهرت با سریال گمشدگان
در سال 96 با سریال گمشدگان به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش ترنج بسیار دیده شد و به شهرت رسید، اما می گوید قول دادم دیگر سریال بازی نکنم اما لطف مردم باعث می شود زیر قولم بزنم.

ببینید: بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان 

ازدواج
روشنک گرامی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

کار طراحی لباس
هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی عای نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و همسرشجوان ایرانی (irjavan.com)

اینستاگرام روشنگ گرامی
صفحه رسمی او به نشانی  roshanakgerami فعال است

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و همسرش

مجموعه فعالیت های هنری
نمایش خانگی
● هم گناه – 1398

کار تلویزیونی

● گمشدگان – 1396

● جنایت و مکافات – 1390

● فاصله ‌ها – 1389

بیوگرافی روشنک گرامی بازیگر و همسرش

  • سپیده

متن آهنگ جفت من جور شد گرشا رضایی

جفت من جور شد از وقتی‌ که ضربانم با چشات بالا رفت!♫!
زندگی اونقده هم ساده ام نیست همه راهشو بشه تنها رفت!♫!!♫!
جفت من جور شد از وقتی که سر و کله چشات پیدا شد!♫!
دنیا خیلی معمولی بود دنیا با تو واسه من دنیا شد!♫!
اولین دوست دارم هامونو اولین خاطره از بارونو!♫!
حال خوبمون تو تابستونو دونه دونه دونشو یادم هست!♫!
اولین عکس دوتاییمونو اولین حرف طلاییمونو!♫!
حتی کابوس جداییمونو دونه دونه دونشو یادم هست!♫!
اومدی تا بد نیارم حس کنم دنیارو دارم!♫!
من دیگه سفر نمیرم پیش تو دریارو دارم!♫!

 آهنگ جدید گرشا رضایی به نام جفت من جور شد

  • سپیده

متن آهنگ ساحل ساحل موج میریزه تو گلوی بغضم پازل بند

.قدم زدم تو خاطره هات یادم اومد تموم حرفات
دلم میخواست دلتو بخواد کنار من عوض شه دنیات
دم غروبه و تنگه دلم با خودمم میجنگه دلم تویی حس قشنگ دلم
دریا دریا اشکه توی ساحل نگاهم بعد تو هنوز تو اشتباهم چیه گناهم
ساحل ساحل موج میریزه تو گلوی بغضم من شبیه تو باید عوض شم
چقد شکستم چقد شکستم

https://musicdel.ir/single-tracks/154106/

  • سپیده


کف سه بعدی ماشین

روکش خودرو - یکی از مهم ترین لوازم جانبی خودرو کفپوش خودرو است که فضای داخلی خودرو را می پوشاند. اگر برای پوشاندن کف خودرو و اتصال آن به کفی کفش سرنشینان از کف پوش استفاده می کنید، مهم ترین نکته جلوگیری از فرسایش و سایش است. بنابراین باید تجهیزات خود را با دقت انتخاب کنید. ارائه کفپوش در بازار به دو نوع تک و جزئی می باشد.

انواع کفپوش خودرو

انواع زیره خودرو به شرح زیر است:

* یک تکه زیر:

سقف یک طبقه که به عنوان سقف کف نیز شناخته می شود، به صورت یک تکه در بالای قسمت پایینی وسیله نقلیه شما نصب می شود. بنابراین، کارشناسان باید آنها را قرار دهند; بنابراین، صندلی ها را از ماشین جدا می کنند و قسمتی از اسکنر را باز می کنند و پوشش زیرین را روی فرش قرار می دهند.

* سنگفرش multipeça I:

کفپوش چند تکه از کاشی های استاندارد و سه بعدی تشکیل شده و به راحتی نصب می شود. به این ترتیب آنها به بخش هایی تقسیم می شوند و برای منطقه مورد نظر استفاده می شوند تا در هر زمان و مکان به راحتی حذف شوند.

ویژگی کف سه بعدی

کفپوش های سه بعدی برای همه وسایل نقلیه مناسب هستند و از مواد پلاستیکی و چرمی ساخته شده اند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کفپوش، دیواره بلند آن است که علاوه بر جلوگیری از ورود آب به کف خودرو، ظاهری زیبا دارد و به لطف وجود عناصر مختلف، مونتاژ و جداسازی آسان را تضمین می کند. .

قیمت این نوع کفپوش ها به عنوان مثال متریال، ماندگاری بالا و زیبایی زیاد تعیین می شود. تولید سه بعدی کف فقط در سه رنگ کرم، خاکستری و مشکی امکان پذیر است. قیمت کفپوش داخلی و خارجی متفاوت است. به دلیل وجود چند تکه به راحتی نصب می شوند و به همین دلیل می توانید به راحتی آنها را برای شستشو از کف ماشین جدا کنید. تشک های سه بعدی در چهار متریال نمد، پلاستیک، چرم و پلی اورتان موجود هستند و قیمت آن ها بر اساس مواد تعیین می شود. یکی از ویژگی های این مدل کفپوش این است که تکیه گاه خوب و مناسبی برای پا ایجاد می کند تا بتوانید هنگام استفاده از پدال ها به راحتی با آن ها کار کنید.

کفپوش سه بعدی بدون لغزش کف خودرو یکی از ویژگی های اصلی این کفپوش است و به دلیل قالب گیری در کف جابجا نمی شود. این کف در تابستان تغییر شکل نمی دهد و در زمستان شکننده می شود. زیرا در ساخت آن از مصالح پایدار استفاده شده است.

ساخت مصالح سه بعدی کف خودرو

برای نصب تشک های سر پلاستیکی باید تمام صندلی ها و کنسول زیر آرنج را بردارید. این کفپوش وقتی روی فرش پارچه ای خودرو اعمال می شود از کثیف شدن، پرز شدن، خیس شدن و ... فرش جلوگیری می کند البته چند سالی است که کفپوش های پلاستیکی به صورت استاندارد در برخی خودروهای داخلی استفاده می شود و دیگر وجود ندارد. نیاز به کفپوش همه منظوره برای این خودروها. .

با این حال، الگوهای چند قسمتی دومین نوع کف هستند که استفاده آسان‌تر و محبوب‌تر هستند. تولید اینگونه کفپوش ها برای خودروی 4 در به صورت 3 تا 5 قطعه; به عبارت دیگر دو طبقه برای مسافر و سه یا یک طبقه برای مسافر استفاده می شود. تولید این کفپوش ها به صورت تخت یا لبه ای بوده و هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

نگهداری و نظافت کف خودرو

برای افزایش عمر کف خودرو؛ تا حد امکان بشویید، زیرا غیر ضروری به نظر می رسد زیرا مقداری آب و کثیفی ماندگاری زیادی دارد و به سرعت از بین می رود.

روش شستشوی کف خودرو تکان دادن آن است تا گرد و غبار از روی خودرو پاک شود. برای پهن کردن حصیر روی سطح صاف می توانید از جارو شارژی استفاده کنید.

خاک روی زمین را با فشار آب پاک کنید و سپس با اسفنج و مواد شوینده آن را بشویید. بهتر است کف ماشین را آویزان کنید تا کاملا خشک شود. فرش های کف را تا زمانی که کاملا خشک نشده اند صاف نکنید.

ویژگی های یک طبقه سه بعدی خوب

از ویژگی های یک کفپوش سه بعدی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- استحکام بالا، مقاوم در برابر شکستگی و تغییر شکل

- ضد لغزش

- استفاده از مواد اولیه مرغوب

- قابل شستشو

- دارای لبه بلند برای جلوگیری از پخش گرد و غبار

- دارای شیارهای هدایت سیال است

- ظاهر زیبا
 

نکات مهم و کاربردی هنگام خرید پول

> قیمت پایین تر:

قبل از خرید کفپوش خودرو باید به قیمت آن توجه کنید. بنابراین تعیین بودجه مورد نیاز بسیار مهم است، زیرا بسیاری از محصولات به طور خودکار پس از تعیین بودجه منتشر می شوند.

> طبقات:

توجه به نوع کف یکی دیگر از موارد مهم در هنگام خرید است. جنس کف نباید خیلی خشک و نرم باشد، معمولاً کف آن در صورتی که از پلی یورتان باشد کیفیت بالایی دارد و در برابر خراش و سایش بسیار مقاوم است.

> رنگ و ظاهر:

رنگ کف در انتخاب شما نقش مهمی دارد، بنابراین توصیه می کنیم رنگ کفپوش با رنگ صندلی و بالای درها همخوانی داشته باشد.

> گارانتی:

هنگام خرید کفپوش سه بعدی خودرو، به دنبال محصولاتی باشید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

> خرید از فروشگاه های معتبر:

بهتر است کفپوش سه بعدی خودرو را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید زیرا محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد که دارای نام و برند اصلی هستند و تنها کارشناسان می توانند کالای اصلی را از تقلبی تشخیص دهند.

مزایای استفاده از کفپوش سه بعدی خودرو

>> یکی از مزایای پارکینگ سه بعدی هزینه کم آن است.

>> کفپوش سه بعدی خودرو به راحتی نصب می شود و نیاز به تخصص خاصی ندارد، در واقع در هر زمانی قابل برداشتن و شستشو می باشد.

>> تشک های سه بعدی کف خودرو در صورت ریختن مایعات نیازی به پاک کردن ندارند، اما با برداشتن آنها می توان مایع داخل آنها را پاک کرد.

>> کف سه بعدی بدنه خودرو از مواد پلی یورتان بسیار بادوام ساخته شده که فوق العاده سبک و مقاوم در برابر سایش می باشد.
مطالعه مقاله کامل: https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/کفپوش-خودرو/سایپا-کفپوش-خودرو/کفپوش-شاهین/

  • سپیده

سرکه سیب یک درمان طبیعی محبوب است که قرن‌هاست مورد استفاده قرار می‌گیرد. از تخمیر سیب با مخمر و باکتری ساخته می‌شود که قند موجود در سیب را به اسید استیک تبدیل می‌کند. سرکه سیب معمولاً به‌عنوان نگهدارنده و طعم‌دهنده مواد غذایی استفاده می‌شود، اما فواید متعددی دارد. در این مقاله، ما در مورد فواید سرکه سیب و اینکه چگونه می‌تواند سلامت کلی شما را بهبود بخشد، صحبت خواهیم کرد پس تا انتها همراه ما باشید.

کمک به هضم غذا
سرکه سیب می‌تواند با افزایش تولید اسید معده برای هضم غذا کمک کند. اسید معده برای تجزیه غذا و جذب مواد مغذی ضروری است.

اگر اسید معده شما پایین است، ممکن است علائمی مانند نفخ، گاز و سوءهاضمه را تجربه کنید. سرکه سیب می‌تواند به افزایش اسیدیته معده کمک کند، هضم را بهبود بخشد و این علائم را کاهش دهد.

سرکه سیب همچنین می‌تواند در تنظیم حرکات روده مؤثر باشد. حاوی پکتین، نوعی فیبر محلول است که می‌تواند به تنظیم حرکات روده و جلوگیری از یبوست کمک کند. نوشیدن سرکه سیب همراه با آب قبل از غذا می‌تواند برای بهبود هضم و بهبود حرکات روده تأثیرگذار باشد.

کنترل قند خون
سرکه سیب می‌تواند با بهبود حساسیت به انسولین به کنترل سطح قند خون کمک کند. انسولین هورمونی است که سطح قند خون را تنظیم می‌کند.

اگر مقاومت به انسولین دارید، ممکن است بدن شما به‌درستی به انسولین پاسخ ندهد و منجر به افزایش سطح قند خون شود. سرکه سیب می‌تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد که همین امر می‌تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند.

چندین مطالعه نشان داده‌اند که سرکه سیب می‌تواند به کاهش سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند. یک مطالعه نشان داد که مصرف دو قاشق غذاخوری سرکه سیب قبل از خواب می‌تواند به کاهش سطح قند خون ناشتا در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.

کاهش کلسترول
سرکه سیب همچنین می‌تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند. سطوح بالای کلسترول LDL، همچنین به‌عنوان کلسترول بد شناخته می‌شود و می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.

سرکه سیب می‌تواند با افزایش تولید صفرا، ماده‌ای که به تجزیه چربی‌ها در بدن کمک می‌کند، به کاهش سطح کلسترول LDL کمک کند.

چندین مطالعه نشان داده‌اند که سرکه سیب می‌تواند به کاهش سطح کلسترول LDL کمک کند. مطالعه‌ای دیگر نشان داد که مصرف روزانه 29 گرم سرکه سیب به مدت 12 هفته می‌تواند به کاهش سطح کلسترول LDL در افراد دارای اضافه‌وزن و چاق کمک کند.

کاهش وزن
سرکه سیب همچنین می‌تواند با کاهش اشتها و افزایش احساس سیری به کاهش وزن کمک کند. این سرکه حاوی اسید استیک است که می‌تواند به سرکوب اشتها و کاهش مصرف غذا کمک کند. همچنین می‌تواند در افزایش احساس سیری مؤثر باشد که می‌تواند منجر به کاهش کالری دریافتی شود.

در واقع چندین مطالعه نشان داده‌اند که سرکه سیب می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. یک مطالعه نشان داد که مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری سرکه سیب به مدت 12 هفته می‌تواند به کاهش وزن بدن، درصد چربی بدن و دور کمر در افراد دارای اضافه‌وزن و چاق کمک کند.

کاهش وزن 
کاهش وزن با سرکه سیب
بهبود سلامت پوست
سرکه سیب همچنین می‌تواند با متعادل کردن pH پوست به بهبود سلامت پوست کمک کند. pH پوست برای حفظ یک سد پوستی سالم مهم است که می‌تواند به جلوگیری از عفونت‌های پوستی و سایر بیماری‌های پوستی کمک کند.جوان ایرانی (irjavan.com)

این سرکه همچنین می‌تواند به کاهش آکنه و بهبود بافت پوست کمک کند. حاوی آلفا هیدروکسی اسید است که می‌تواند به لایه‌برداری پوست و باز کردن منافذ کمک کند. همچنین دارای خواص ضدالتهابی است که می‌تواند به کاهش التهاب و قرمزی مرتبط با آکنه کمک کند.

تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن
این ماده فوق‌العاده می‌تواند با افزایش تولید گلبول‌های سفید به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز کمک کند. گلبول‌های سفید مسئول مبارزه با عفونت‌ها و سایر عوامل بیماری‌زا در بدن هستند. سرکه سیب همچنین می‌تواند در خنثی کردن باکتری‌ها و ویروس‌های مضر در بدن تأثیرگذار باشد.

چندین مطالعه نشان داده‌اند که سرکه سیب می‌تواند به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند و همچنین می‌تواند کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های تنفسی را به همراه داشته باشد.

کاهش رفلاکس اسید
رفلاکس اسید وضعیتی است که در آن اسید معده به مری برگشته و باعث سوزش سر دل و ناراحتی می‌شود. سرکه سیب می‌تواند با افزایش اسیدیته معده به کاهش رفلاکس اسید کمک کند که همین امر می‌تواند از برگشت اسید معده به مری جلوگیری کند.

کمک به تسکین گلودرد
سرکه سیب همچنین می‌تواند به تسکین گلودرد کمک کند. دارای خواص ضدباکتریایی است که می‌تواند در خنثی کردن باکتری‌های مضر در گلو تأثیر داشته باشد. همچنین می‌تواند به تسکین التهاب و تحریک در گلو کمک کند.

کمک به بهبود سلامت قلب
سرکه سیب می‌تواند با کاهش فشارخون و سطح تری گلیسیرید به بهبود سلامت قلب کمک کند. فشارخون بالا و سطح تری گلیسیرید می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را افزایش دهد.

همچنین می‌تواند به بهبود جریان و گردش خون کمک شایانی نماید که مصرف این سرکه می‌تواند خطر لخته شدن خون و سایر بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهد.

بهبود سلامت استخوان
سرکه سیب می‌تواند با افزایش جذب کلسیم و سایر مواد معدنی در بدن به بهبود سلامت استخوان‌ها کمک کند. کلسیم برای حفظ استخوان‌های قوی و سالم ضروری است و سرکه سیب می‌تواند به کاهش خطر پوکی استخوان کمک کند.

به بهبود سلامت روان
سرکه سیب با کاهش استرس و اضطراب به بهبود سلامت روان کمک می‌کند. این سرکه حاوی اسید استیک است که می‌تواند به تنظیم تولید کورتیزول، هورمونی که در پاسخ به استرس ترشح می‌شود، مفید باشد. با کاهش سطح کورتیزول، سرکه سیب می‌تواند در کاهش احساس استرس و اضطراب نیز مؤثر باشد.

بهبود خواب
سرکه سیب همچنین می‌تواند با کاهش خطر اختلالات خواب به بهبود خواب شما کمک نماید. این سرکه حاوی اسیدهای آمینه است که می‌تواند در افزایش تولید سروتونین، یک انتقال‌دهنده عصبی که مسئول تنظیم خواب است، تأثیرگذار باشد. با افزایش سطح سروتونین توسط سرکه سیب می‌توانید به بهبود کیفیت و مدت خوابتان کمک نمایید.

کلام آخر
در نتیجه خواندیم که سرکه سیب یک درمان طبیعی همه‌کاره است که دارای فواید بی‌شماری برای سلامتی است. توجه به این نکته ضروری است؛ درحالی‌که سرکه سیب دارای فواید مختلفی است، باید در حد اعتدال و با احتیاط مصرف شود.

مهم است که آن را با آب رقیق کنید و با مقادیر کم شروع کنید تا از آسیب به مینای دندان و تحریک گلو جلوگیری کنید. اگر علاقه‌مند به گنجاندن سرکه سیب در رژیم غذایی خود هستید، مهم است که با یک متخصص نیز صحبت کنید تا دوز و دفعات مناسب را تعیین کنید.

 

https://irjavan.com/%d9%81%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b1%da%a9%d9%87-%d8%b3%db%8c%d8%a8-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

  • سپیده