اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

۱ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

مشتری جدید می آید به آژانس بازاریابی دیجیتال خود را و می گوید رقبای خود را به بسته های محلی مانند صدف cleaved به سنگ ساحلی گیر کرده است.

"چگونه می توانیم راه خود را در یابند محلی گوگل لبه، و پیدا کردن جای ما بالاتر از جزر و مد؟ ما حتی نمی دانیم از کجا شروع کنیم.» صاحب کسب و کار محلی می گوید.

حقیقت خشن این است که نتایج موتور جستجوی محلی گوگل اغلب در نگاه اول، یا حتی در نگاه های دوم یا سوم منطقی نیست. مارک های محلی سمت چپ به پازل چگونه برای رسیدن به حداکثر رشد زمانی که آنها به طور مداوم توسط رقابت چسبنده برای عبارات جستجوی اصلی خود را امتیاز.

روش
حدود یک سال پیش ، من تصمیم گرفتم برای اجرای یک مطالعه که در آن من می خواهم ردیابی یابین محلی برای پرس و جو تنها -- "صبحانه (X شهر)" -- برای دیدن اگر هر چیزی مارک ها و یا مردم در طول 12 ماه خوردنی بالا را از نقطه #1 خود را تغییر دهد. من انتخاب کوچک SF خلیج شهرستان منطقه که در آن من از نظر فیزیکی واقع نشده است (برای حذف نفوذ نزدیکی از مخلوط) و تکرار پرس و جو همان در سراسر زمان برای دیدن آنچه که ما ممکن است از تلاش برای توضیح نتایج در پایان دوره آزمون یاد بگیرند. من جستجوهایم را به صورت دستی انجام دادم و آنها را در یک صفحه گسترده ردیابی کردم.

داده ها و takeaways anonymized من در خدمت آژانس خود را به عنوان شما کار می کنند برای افزایش دید مشتریان محلی به طوری که آنها می توانند رشد مطلوب رسیدن به.

تجسم یک سال حرکت در یابر محلی
نتایج یال محلی گوگل در مجموعه های ده صفحه دار می شود. در نمودار زیر، شما 10 رقیب برتر را خواهید دید که در ماه ژانویه ایستادند، در طول سال نقل مکان کردند، و در ماه دسامبر به پایان رسید. در مجموع پانزده مارک شاهد برخی از دید در 10 نتایج یاب محلی بالا در طول سال، و هر نام تجاری با رنگ خود را نشان داده شده است.

  • سپیده