اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

اتاق سئو

وبسایتی در رابطه با سئو و مطالب مرتبط

در این وب سایت به معرفی سئو و نمونه کارها خواهیم پرداخت.

هشدارهای بازنویسی محتوای متنی چیست؟

سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ


اگر تا به حال اصلاً با تاسمین کار کرده اید، قطعاً با تمام تکنیک های ظریف و درشت بازنویسی محتوای متنی آشنا شده اید تا خیالتان را از هر نظر راحت کرده و محتوای متنی بهتری را بازنویسی کنید. قبل از اینکه این مقاله را در Tesmin بگذارید، بهتر است چهار اشتباه فاجعه بار در بازنویسی محتوا را بشناسید و از آن اجتناب کنید!

کپی کامل

برخی از مدیران سایت فکر می کنند که بازنویسی محتوا به معنای کپی صددرصدی یک متن بدون ایجاد کوچکترین تغییری در ساختار آن است، یعنی با تغییر برخی افعال و فصل های کوچک در متن، این تصور غلط برای آنها ایجاد می شود تا محتوا را بازنویسی کنند. درست است، اما این دیدگاه کاملاً اشتباه است!

کمبود خلاقیت

مسدود کردن پنجره خلاقانه هنگام بازنویسی محتوا یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از مدیران سایت است. درست است که هنگام بازنویسی محتوا، متنی را از ابتدا خلق نمی کنید، بلکه باید از خلاقیت خود نیز استفاده کنید و با ارزیابی دقیق نیازهای کاربران، بهترین محتوا را برای آن بسازید.

منبعی ذکر نشده است

هنگام بازنویسی محتوای متنی، حتما منبع اصلی محتوایی را که بازنویسی کرده اید ذکر کنید. انتساب دقیق به محتوای بازنویسی شده شما اعتبار بیشتری می بخشد و به شما در فرآیند بازاریابی محتوا کمک می کند.

فقدان نکات مفید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که نویسندگان محتوا و کارشناسان سئو در هنگام تولید محتوای متنی مرتکب می شوند، ارائه نکات مفید به کاربر است. توجه داشته باشید که هنگام بازنویسی محتوای متنی باید به این نکته مهم توجه ویژه ای داشته باشید و از دادن نکات کاربردی به کاربران غافل نشوید.
 

  • سپیده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی